به‌روزرسانی سیستم Google ردیابی نصب برنامه را در دستگاه‌های ثانویه به ارمغان می‌آورد، بیشتر: همه جزئیات

در همین حال، یک ویژگی جدید به کاربران اجازه می دهد تا هشدارها را برای رمزهای عبور در معرض خطر ردیابی کنند. به عنوان بخشی از به روز رسانی، کاربران اکنون در صورتی که اعتبار ورود به سیستم آنها در نقض داده های عمومی پیدا شده باشد، اعلانی دریافت خواهند کرد. به‌روزرسانی ماه سپتامبر همچنین شامل رفع اشکال‌های منظم برای مدیریت و عیب‌یابی سیستم، و خدمات مرتبط با ابزار، بهینه‌سازی‌هایی برای دانلود و نصب سریع‌تر و مطمئن‌تر، بهبودهای Play Protect برای ایمن نگه داشتن دستگاه‌های کاربر، و ناوبری منوی بهبودیافته برای صفحه‌های بزرگ در حالت افقی است. ، به گفته این شرکت.




منبع

Google همچنین Kids Space مناسب برای کودکان خود را به‌روزرسانی کرده است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های توصیه‌شده را در حین ورود پنهان کنند و Kids Space را در حساب کاربری ثانویه رایانه لوحی در هنگام راه‌اندازی دستگاه نصب کنند.

به عنوان بخشی از به‌روزرسانی سیستم Google در سپتامبر، Google ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد «وضعیت نصب برنامه‌ها را در دستگاه‌های دیگر خود بررسی کنند». این شرکت همچنین بهینه‌سازی‌هایی را اضافه کرده است تا امکان دانلود و نصب سریع‌تر و مطمئن‌تر برنامه را فراهم کند.

با این حال، طبق گفته پلیس Android، هیچ یک از این به‌روزرسانی‌ها یا تغییرات امنیتی در حال حاضر برای کاربران دستگاه‌هایشان قابل مشاهده نیست، که می‌تواند موردی باشد که گوگل به‌روزرسانی‌ها را قبل از ایجاد سوئیچ‌های سمت سرور مورد نیاز برای انعکاس تغییرات در دستگاه‌ها اعلام می‌کند.

Google به عنوان بخشی از به‌روزرسانی سیستم Google در سپتامبر 2022، ویژگی‌های جدید Play Store و Play Protect را ارائه می‌کند. اجرای آخرین سرویس‌های Google Play و به‌روزرسانی‌های فروشگاه Play به کاربران این امکان را می‌دهد که نمایش اطلاعات گسترده‌ای را در جزئیات همه فهرست‌های موجود در فروشگاه مشاهده کنند و همچنین می‌توانند نصب‌ها را در دستگاه‌های دیگر از تلفن خود ردیابی کنند. در همین حال، به گفته گوگل، در گوشی‌هایی که دارای آخرین اندروید 13 هستند، اطلاعات امنیتی Play Protect در بخش تنظیمات امنیت و حریم خصوصی در صفحه تنظیمات گوشی نشان داده می‌شود.

این به‌روزرسانی همچنین بهبودهایی را در Google Wallet به‌صورت بازخورد بصری اضافه می‌کند، زمانی که کاربران ماشین خود را با کلید دیجیتال خودرو قفل، باز می‌کنند، یا استارت می‌زنند، پشتیبانی از اشکال جدید پرداخت در Google Pay در ژاپن و گزینه‌ای برای فعال کردن نمایش آژانس های ترانزیت حلقه باز در لیست پاس های حمل و نقل قابل خرید.

ویژگی‌های جدید Wear OS که در این ماه به کاربران ارائه می‌شوند شامل بهبودهایی در همگام‌سازی حساب و بازیابی حساب، یک قالب نمایشی جدید که به دنبال آسان‌تر کردن یافتن برنامه‌های توصیه‌شده است، نصب خودکار برنامه همراه و یک منوی ثانویه جدید در دستگاه‌های Android است که به کاربران امکان می‌دهد به مرور توصیه‌شده بپردازند. برنامه ها برای دستگاه های Wear OS آنها.