به‌روزرسانی نسل بعدی The Witcher 3: CD Projekt Red جزئیات محتوای جدید در 14 دسامبر منتشر می‌شود

در رایانه شخصی، به‌روزرسانی نسل بعدی The Witcher 3: Wild Hunt پیشرفت‌های بصری مشابهی را با حالت عکس و زاویه دوربین روی شانه اضافه می‌کند که یادآور God of War (2018) است. در حالی که به طور مختصر نشان داده شده است، گزینه های حالت عکس شبیه به Cyberpunk 2077 به نظر می رسند و به شما امکان می دهند زوایای دوربین، عمق میدان، جلوه ها و پوشش ها را تغییر دهید. پیشرفت متقاطع در بین پلتفرم‌ها نیز در به‌روزرسانی آینده گنجانده شده است، بنابراین می‌توانید صرفنظر از سیستمی که روی آن بازی می‌کنید، ذخیره‌ها را انجام دهید.

برخی از بهبودهای کیفیت زندگی نیز قرار است با به‌روزرسانی نسل بعدی The Witcher 3 ارائه شود. CD Projekt Red با الهام گرفتن از عناوین جهان باز مانند Elden Ring و The Legend of Zelda: Breath of the Wild، یک تنظیمات فیلتر جدید اضافه می کند که از شر علامت های سوال مزاحم نقشه خلاص می شود. این یک تجربه فراگیرتر ایجاد می کند و سطحی از کنجکاوی را هنگام کاوش در قاره می افزاید. با این به‌روزرسانی، بازیکنان باید بتوانند به‌طور طبیعی به‌جای اینکه با آن‌ها مانند فهرست کارهایی رفتار کنند، در حین پرواز با آن‌ها مواجه شوند. هنگامی که بر فراز اسب معتمد روچ خود سوار می شوید یا به سادگی نقشه را برای طول کاوش می کنید، مینی نقشه و سایر عناصر HUD اکنون ناپدید می شوند. در یک افکت مشابه، اکنون می توانید در طول کات سین ها مکث کنید.

The Witcher 3: Wild Hunt در 14 دسامبر به‌روزرسانی نسل بعدی را دریافت می‌کند و CD Projekt Red ناشر تمام پیشرفت‌های همراه با این به‌روزرسانی را شرح داده است. گروهی از توسعه‌دهندگان که در جریان پخش زنده REDstreams، اواخر چهارشنبه برگزار شد، تصاویر بهبود یافته را با ردیابی پرتو، زمان بارگذاری سریع‌تر روی کنسول، حالت عکس و DLC جدید نتفلیکس بر اساس مجموعه‌های The Witcher به رهبری هنری کاویل نتفلیکس تشریح کردند. این به‌روزرسانی برای کسانی که قبلاً بازی The Witcher 3: Wild Hunt را برای رایانه‌های شخصی، PS5 و Xbox Series S/X دارند، به‌صورت رایگان دانلود می‌کند.

به‌روزرسانی نسل بعدی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ 14 دسامبر برای رایانه‌های شخصی، PS5 و Xbox Series S/X منتشر خواهد شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع نسخه‌های نسل بعدی Witcher 3 در ابتدا برای عرضه در سال 2021 تنظیم شده بود، اما دو بار به تعویق افتاد و استودیوی شخص ثالث Saber Interactive مسئولیت توسعه در سال 2021 را بر عهده گرفت. همچنین یک سی‌دی فیزیکی جداگانه برای انتشار برنامه‌ریزی شده است. ماه گذشته، ناشر بازسازی بازی اصلی The Witcher را که در سال 2007 منتشر شد، تایید کرد که از ابتدا با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته می‌شود. این عنوان برای اولین بار با نام رمزآلود “Canis Majoris” در طول استراتژی شرکت معرفی شد. در ماه اکتبر، همراه با سه ورودی جدید به فرنچایز پخش می شود.

این به‌روزرسانی از فناوری FSR 2.1 AMD و فناوری DLSS 3 انویدیا برای اطمینان از نرخ فریم ثابت و در عین حال اجرای بافت‌ها، بازتاب‌ها و ردیابی پرتوهای بهتر در The Witcher 3: Wild Hunt استفاده می‌کند. CD Projekt Red تایید کرد که تنظیمات گرافیکی جدید در به‌روزرسانی گنجانده شده است و به بازیکنان PS5 و Xbox Series S/X اجازه می‌دهد بین حالت‌های عملکرد 60 فریم در ثانیه و کیفیت 30 فریم در ثانیه انتخاب کنند. دومی، وفاداری بصری را بر فریم‌های نرم‌تر اولویت می‌دهد و سایه‌ها و بازتاب‌های پرتوی را در بازی منتشر شده در سال ۲۰۱۵ ارائه می‌کند. بازخورد هپتیک به نسخه PS5 اضافه شده است که در هنگام برخورد با شمشیرها یا طلسم کردن در بازی، یک اثر لرزشی ایجاد می کند.

در مورد محتوای الهام گرفته از سریال The Witcher از نتفلیکس که مدت‌ها وعده آن را داده بود، گیمرها به یک جستجوی جدید دسترسی خواهند داشت. تکمیل همین امر، علاوه بر لباس‌های اختیاری برای شاهزاده خانم سیری، جادوگر ینفر، تریس جادوگر مو قرمز، قاصدک بارد، و سربازان نیلفگاردی، وسایلی با الهام از تصویر کاویل در نمایش ارائه می‌کند. در همین حال، سریال نتفلیکس به تازگی برای فصل چهارم تمدید شد اما بدون کاویل. پس از سه فصل بازی در گرالت ریویا، ستاره اصلی نقش را ترک کرد و راه را برای لیام همسورث (فیلم‌های بازی‌های گرسنگی) هموار کرد.