به‌روزرسانی واتس‌اپ به کاربران این امکان را می‌دهد که در هنگام انتقال رسانه در iOS، زیرنویس اضافه کنند: همه جزئیات

علاوه بر این، واتس‌اپ یک دکمه رد کردن را نیز اضافه کرده است که می‌توانید از آن برای حذف عنوان از تصویر قبل از فوروارد پیام استفاده کنید، که اگر نمی‌خواهید کپشن اصلی را وارد کنید، می‌تواند مفید باشد. شایان ذکر است که شرح‌های اشتراک‌گذاری شده با فایل‌های رسانه‌ای فوروارد شده همیشه رمزگذاری‌شده سرتاسر خواهند بود.

طبق گزارشی که توسط ردیاب ویژگی WABetaInfo منتشر شده است، کاربران واتس‌اپ در iOS می‌توانند تصاویر، ویدئوها، فایل‌های GIF و اسناد را به همراه کپشن اصلی ارسال کنند. این گزارش شامل تصویربرداری از فرآیند بهبودیافته ارسال است و توضیح می‌دهد که وقتی کاربران رسانه‌ای را برای فوروارد انتخاب می‌کنند، کاربران نمای جدیدی را در پایین صفحه مشاهده می‌کنند که می‌توان روی آن ضربه زد تا یک عنوان اضافه شود.

در همین حال، طبق گزارش ها، واتس اپ در حال کار بر روی ویژگی است که به کاربران اندروید اجازه می دهد نسخه پشتیبان چت خود را به صورت آفلاین از Google Drive صادر و وارد کنند. گفته می شود که این ویژگی دسترسی به تاریخچه کامل چت، تصاویر، ویدیوها و سایر فایل های رسانه ای را فراهم می کند. این ویژگی برای اولین بار در ژوئن در حال توسعه یافت شد، اما این شرکت هنوز برنامه‌ای برای عرضه این ویژگی در دستگاه‌های اندروید یا iOS اعلام نکرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع این سرویس متعلق به متا به بهبود برنامه پیام رسانی خود با ویژگی ها و به روز رسانی های جدید ادامه می دهد. به تازگی واتس اپ قابلیت جدیدی به نام «به خودتان پیام بده» معرفی کرده است که به کاربران iOS و اندروید اجازه می دهد برای خود پیام ارسال کنند یا برای خود پیام ارسال کنند. این ویژگی برای کمک به کاربران برای ذخیره پیام‌ها، فایل‌ها و سایر رسانه‌ها در مکانی به راحتی طراحی شده است و کاربران همچنین می‌توانند پیام‌های چت‌های دیگر را فوروارد کنند یا محتوای برنامه‌های دیگر را مستقیماً به WhatsApp به اشتراک بگذارند.

واتس اپ شروع به ارائه قابلیتی کرده است که به کاربران iOS اجازه می دهد رسانه ها را با زیرنویس ارسال کنند. پیش از این، کاربران مجبور بودند هنگام ارسال رسانه، عنوانی را به عنوان پیام جداگانه ارسال کنند. اکنون وقتی دارندگان آیفون از رسانه فوروارد واتس اپ استفاده می کنند، این برنامه شامل شرح اصلی می شود که می تواند به صورت دستی حذف شود. این ویژگی طبق جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط یک ردیاب ویژگی در آخرین نسخه برنامه در اپ استور موجود است.

واتساپ زیرنویس رسانه فوروارد شده wabetainfo واتساپ رسانه فوروارد

اسکرین شات واتس اپ که عنوان رسانه ارائه شده را هنگام فوروارد کردن پیام نشان می دهد
اعتبار عکس: WABetaInfo