به‌روزرسانی Google Camera 8.7 برای Pixel 6، Pixel 6 Pro در حال عرضه: همه جزئیات

در ادامه این گزارش آمده است که با وجود به‌روزرسانی جدید دوربین ۸.۷، پیکسل ۶ پرو هنوز نمی‌تواند میزان زمان نوردهی را در عکس‌های Night Sight تنظیم کند. با این حال، سری پیکسل 7 به کاربران این امکان را می دهد که با ضربه زدن بر روی یک نشانگر در سمت راست نوار لغزنده بزرگنمایی، همین کار را انجام دهند.

Google Camera 8.7 اکنون برای تلفن‌های قدیمی‌تر پیکسل عرضه می‌شود. نسخه 8.7 برنامه دوربین گوگل برای گوشی های پیکسل در سری گوگل پیکسل 7 گنجانده شد و این به روز رسانی اکنون برای پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در دسترس است. این به روز رسانی همچنین برخی از ویژگی هایی را اضافه می کند که قبلاً به خط تولید پیکسل 7 محدود شده بود. کاربران می‌توانند به سرعت حالت‌های زوم را با یک زبانه دوبل تغییر دهند و ویژگی که در ماه می غیرفعال شد، راه خود را به گوشی‌های پیکسل سال گذشته باز کرده است.

علاوه بر این، انتخاب مکانی برای ذخیره یک عکس در پوشه قفل شده که توسط رمز عبور دستگاه شما محافظت می شود، آسان تر شده است. طبق گزارش، کاربران به سادگی می توانند پیش نمایش آخرین عکس خود را طولانی فشار داده و آن را در هر کجا که می خواهند ذخیره کنند.

در ماه می، گوگل قابلیت Familiar Faces را در سری پیکسل 6 غیرفعال کرد. این ویژگی اکنون در این گوشی ها با آخرین به روز رسانی دوربین گوگل در دسترس است.

طبق گزارش 9to5Google، به‌روزرسانی دوربین Google Camera 8.7 برای Pixel 6 و Pixel 6 Pro به کاربران این امکان را می‌دهد تا با دو بار ضربه زدن روی منظره یاب، بین حالت‌های زوم (1x و 2x) جابجا شوند. این ویژگی در پیکسل 7 موجود بود.

همانطور که قبلاً ذکر شد، نسخه 8.7 دوربین گوگل که در پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در دسترس بود، دارای حالت فوکوس ماکرو بهبود یافته بود. این ویژگی در حال حاضر برای کاربران پیکسل 6 پرو در دسترس نیست.

به‌روزرسانی Google Camera 8.7 از طریق فروشگاه Play منتشر می‌شود. دارندگان Google Pixel 6 و Google Pixel 6 Pro می‌توانند به فروشگاه Google Play مراجعه کرده و به‌روزرسانی را دانلود کنند تا به ویژگی‌های جدید موجود در آخرین به‌روزرسانی دسترسی داشته باشند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع