به‌روزرسانی Nothing Phone 1 Android 13 آزمایش بتا بسته آغاز می‌شود، بتای باز دو هفته دیگر


Nothing Phone 1 Android 13 آزمایش بتای بسته قرار است از امروز آغاز شود. مدیر عامل شرکت کارل پی طعنه زده است. تست بتای باز دو هفته دیگر آغاز خواهد شد. Nothing OS 1.5.0، به‌روزرسانی مبتنی بر Android 13 برای Nothing 1 Phone، اوایل این ماه توسط Pei منتشر شد. کاربران Nothing Phone 1 دریافت آپدیت Nothing OS 1.1.7 را همین چند روز پیش آغاز کردند. علاوه بر رفع باگ ها و سایر بهبودهای جزئی، آخرین به روز رسانی شامل وصله امنیتی اندروید نوامبر 2022 است.

طبق توییت اخیر کارل پی، تست بتای بسته Nothing Phone 1 اندروید 13 از امروز آغاز خواهد شد. این شرکت گوشی های هوشمند قرار است آپدیت Open Beta را در دو هفته آینده منتشر کند.

در اوایل این ماه، مدیر عامل کارل پی، به‌روزرسانی اندروید 13 را برای Nothing Phone 1 منتشر کرده بود. او یک اسکرین شات از بخش About Phone از Nothing Phone 1 با سیستم عامل Nothing 1.5.0 منتشر کرد که پیشنهاد شده بود مبتنی بر اندروید 13 باشد. Nothing Phone 1 نسخه تقریباً موجودی اندروید را اجرا می کند و اندروید جدید 13- به‌روزرسانی مبتنی بر Nothing OS باید همه چیز را روان‌تر کند و همچنین برخی بهبودها و ویژگی‌های جدید را به همراه داشته باشد.

اخیراً چیزی شروع به عرضه به‌روزرسانی Nothing OS 1.1.7 برای کاربران Phone 1 نکرده است. این به روز رسانی شامل وصله امنیتی نوامبر 2022 اندروید علاوه بر رفع اشکال و سایر بهبودهای جزئی بود. پیش از این، Imint همکاری با Nothing را برای ارائه تثبیت بهبود یافته در ویدیو اعلام کرد. این سازنده مستقر در لندن همچنین یکی از اولین کسانی بود که پشتیبانی Jio True 5G را از طریق به‌روزرسانی OTA برای کاربران هند فعال کرد.

Nothing Phone 1، اولین گوشی هوشمند این شرکت مستقر در لندن، در ماه جولای در هند عرضه شد. قیمت این گوشی 100 تومان است. 32999 در هند برای نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و روپیه. 35999 برای نسخه 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی. این گوشی دو سیم کارته (نانو) دارای سیستم عامل Nothing مبتنی بر اندروید 12 است و دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED فول اچ دی پلاس است. این گوشی هوشمند به تراشه Qualcomm Snapdragon 778G+ SoC همراه با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 مجهز شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

ویدیوی برگزیده روز

چگونه صدای آهنگ های خود را در Apple Music بهتر کنید





منبع