به‌روزرسانی Nothing Phone 1 Android 13 توسط مدیر عامل کارل پی تیز شده است، آزمایش بتا به زودی آغاز می‌شود

Nothing OS 1.5.0 که ظاهراً به‌روزرسانی مبتنی بر اندروید 13 Nothing برای تلفن Nothing 1 آن است، توسط مدیر عامل شرکت کارل پی مورد انتقاد قرار گرفته است. این مقام شرکت در پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر برای به اشتراک گذاشتن اسکرین شات از بخش About Phone یک دستگاه Nothing 1 با سیستم عامل Nothing 1.5.0 به اشتراک گذاشت. اسکرین شات شماره نسخه اندروید را بر اساس اندروید 13 فهرست می‌کند و به کاربران نشان می‌دهد که چه چیزی از این شرکت انتظار می‌رود.

هنوز مشخص نیست که Nothing مسیر متفاوتی را با Nothing OS 1.5.0 مبتنی بر Android 13 در معرفی ویژگی‌های سفارشی اتخاذ خواهد کرد یا به ارائه یک تجربه نسبتاً تمیز اندروید از طریق آخرین به‌روزرسانی پایبند است.

در ماه آگوست، مدیر عامل شرکت کارل پی اعلام کرد که این شرکت در به‌روزرسانی اندروید 13 عجله نخواهد کرد و قصد دارد تا پایان سال نسخه آزمایشی آن را ارائه کند. او همچنین گفت که نسخه پایدار اندروید 13 برای Nothing Phone 1 در اوایل سال 2023 منتشر خواهد شد.

با این حال، این مقام شرکت به افشای جزئیات بیشتر در مورد برنامه آتی Nothing OS 1.5.0 برای Nothing Phone 1 اکتفا نکرد. برند گوشی های هوشمند مستقر در لندن اخیراً به روز رسانی Nothing OS 1.1.6 را منتشر کرده است که شامل بهبودهایی در دوربین می شود. ، رفع اشکال و موارد دیگر. این به روز رسانی همچنین پشتیبانی از Jio5G را برای کاربران در هند فعال کرد.

کارل پی، مدیر عامل شرکت Nothing به کاربرانی که در مورد تیزر Nothing OS 1.5.0 نظر داده بودند و از آنها پرسیده بودند که آیا یک برنامه بتا آینده وجود خواهد داشت، پاسخ داد و گفت که “به زودی ارائه خواهد شد”.

(به جز تیتر، این خبر توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک بیانیه مطبوعاتی منتشر شده است)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع با این حال، کاربران Nothing Phone 1 ممکن است مطمئن باشند که ویژگی‌های موجود Android 13 راه خود را به گوشی هوشمند باز می‌کنند که می‌تواند تجربه کاربر را در ارائه گوشی‌های هوشمند تنها از شرکت مستقر در لندن در انگلیس بهبود بخشد.