به روز رسانی توییتر برای iOS، Android برای به خاطر سپردن انتخاب فید توصیه شده یا زمانی


پشتیبانی توییتر فاش کرده است که آخرین نسخه اپلیکیشن برای گوشی‌های هوشمند iOS و اندروید اکنون به یاد می‌آورد که کاربر آخرین بار کدام “برگه” را انتخاب کرده است. پس از بسته شدن و باز کردن مجدد برنامه، توییتر همیشه آخرین برگه استفاده شده را ابتدا نمایش می دهد. توییتر در اوایل ژانویه همان عملکرد را برای پلتفرم وب خود عرضه کرد. ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، ماه گذشته به کاربران اطمینان داد که به‌روزرسانی آینده تنظیمات برگه پیش‌فرض «For You» را تغییر خواهد داد. او گفت: «به‌روزرسانی بعدی توییتر به یاد می‌آورد که آیا شما در For You بوده‌اید (یعنی توصیه می‌شود)، دنبال کردن یا فهرستی که ایجاد کرده‌اید و دیگر شما را به توییت‌های توصیه‌شده تغییر نمی‌دهد.

در یک توییت در توضیح تغییرات، پشتیبانی توییتر از کاربران خواست که آخرین نسخه برنامه توییتر را نصب کنند تا اگر برنامه را باز کردید، برنامه به خاطر بیاورد.برای شما یا ذیل دفعه بعد که برنامه را باز می کنید، آن برگه را تغذیه کرده و باز کنید. این شرکت همچنین تایید کرده است که این آپدیت اکنون برای توییتر در iOS و اندروید در دسترس است.

توییتر در به‌روزرسانی ژانویه، صفحه اصلی را به دو تب تقسیم کرد: برای شما و ذیل. دومی به عنوان جدول زمانی منظم حساب‌هایی که دنبال می‌کنید، با توییت‌ها به ترتیب زمانی عمل می‌کند، در حالی که برای شما برگه توییت های توصیه شده توسط الگوریتم های شرکت را نمایش می دهد. به‌روزرسانی امکان پیش‌فرض کردن تب Following را حذف کرد.

در اواخر همان ماه، توییتر این قابلیت را برای رابط وب خود بازگرداند. ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر به انتقاد از تغییر ویژگی‌های جدول زمانی توجه کرد و به کاربران اطمینان داد که به‌روزرسانی آینده توییتر این تغییرات را معکوس خواهد کرد.

ماسک همچنین گفته بود که توییتر به طور مستقیم توییت‌های کاربران سایر کشورها را در چند ماه آینده ترجمه و توصیه می‌کند و این توییت‌ها قبل از توصیه به کاربران ترجمه خواهند شد. اخیرا، ماسک همچنین اعلام کرد که توییتر به اشتراک گذاری درآمد تبلیغاتی با چند نفر از تولیدکنندگان محتوای خود را آغاز خواهد کرد.


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Realme V30، Realme V30T قبل از راه اندازی در سایت رسمی فهرست شده است: قیمت، مشخصات

ویدیوی برگزیده روز

نگاهی کوتاه به لپ‌تاپ‌های 2023 ایسوس و سامسونگ





منبع