به گفته شرکت، به‌روزرسانی Nothing Phone 1 Android 13 در نیمه اول سال 2023 عرضه می‌شود






منبع

این شرکت مستقر در لندن در بیانیه‌ای تایید کرد که به‌روزرسانی اندروید 13 Phone 1 در نیمه اول سال 2023 منتشر نخواهد شد. گزارشی ادعا می‌کند که این شرکت می‌خواهد ابتدا تجربه نرم‌افزاری را که روی گوشی هوشمند اجرا می‌شود تنظیم کند. این نشان می‌دهد که کاربران Nothing Phone 1 می‌توانند انتظار به‌روزرسانی نرم‌افزاری را در اواخر سال جاری داشته باشند، اما هیچ‌کدام از آن‌ها اندروید 13 را به گوشی نمی‌آورند. لازم به ذکر است که از زمان عرضه Phone 1، هیچ چیز به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را با هدف افزایش تجربه کلی گوشی منتشر نکرده است.

قبل از ارسال بیانیه، از کارل پی، بنیانگذار Nothing، در مورد در دسترس بودن اندروید 13 در Nothing Phone 1 بلافاصله پس از عرضه به‌روزرسانی برای گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل سؤال شد. شرکت های دیگر نیز برنامه های خود را برای انتشار به روز رسانی سیستم عامل بر روی گوشی های خود اعلام کردند. در پاسخ به سوالی که به دنبال ایده ای در مورد جدول زمانی در دسترس بودن اندروید 13 در اولین گوشی این شرکت، Pei است. پاسخ داد، “یک محصول چیزی فراتر از مشخصات، ویژگی ها و شماره نسخه آن است.”

پاسخ هیچ چیز در واقع مطابق با کاری که آنها انجام داده اند نیست. گزارش‌ها حاکی از آن است که این شرکت مستقر در لندن در حال ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری منظم برای کاربران خود است تا تجربه کلی آنها را بهبود بخشد. در به‌روزرسانی Nothing OS نسخه 1.1.3 که هفته گذشته منتشر شد، این شرکت ویژگی‌های جدید، چندین بهبود دوربین، رفع اشکال‌ها و بهینه‌سازی عملکرد را اضافه کرده است. حجم آپدیت 64.33 مگابایت است.

هیچ چیز وعده سه سال به روز رسانی اندروید و چهار سال به روز رسانی امنیتی را نداده است. در بررسی ما متوجه شدیم که این نرم‌افزار عاری از هرگونه bloatware است زیرا شما فقط مجموعه برنامه‌های Google را دریافت می‌کنید. هیچ سیستم‌عاملی انیمیشن‌های جالبی برای قفل کردن و باز کردن قفل صفحه نمایش و زمانی که گوشی در حال شارژ است، ندارد. به طور کلی، تجربه ما با نرم افزار در کل بسیار خوب بود.

در بیانیه‌ای به Android Authority، چیزی گفته نشد که به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل برای دانلود معمولی در دسترس قرار خواهند گرفت. ما همیشه سخت کار می کنیم تا تجربه کاربری Phone 1 را بهبود بخشیم. در رابطه با اندروید 13، این برای کاربران Nothing Phone 1 در نیمه اول سال 2023 راه اندازی می شود. قبل از انتشار، می خواهیم ارتقای نرم افزار را با سخت افزار Nothing تنظیم کنیم. ما مطمئناً شما را با اطلاعات بیشتر به‌روز می‌کنیم.» چیزی گفته نشد.