بیت‌کوین، اتر در نمودارهای قیمت ارزهای دیجیتال سود می‌برند. BTC برای هفته سوم زیر 17000 دلار باقی می ماند

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Cardano، Litecoin، Solana، Uniswap، Chainlink و Cosmos نیز در روز چهارشنبه ضرر کردند.

اتر از نزدیک BTC را دنبال کرد تا در روز چهارشنبه سودهای جزئی را ثبت کند. ردیاب قیمت گجت 360 نشان می دهد که با افزایش 0.63 درصدی، ETH در حال حاضر 1263 دلار (تقریباً 1.04 لک) قیمت دارد.

آلت کوین های سودآور عبارتند از تتر، بایننس کوین، کوین USD، بایننس USD و ریپل.

در همین حال، زیان برای برخی آلتکوین ها مانند memecoins DOGE و SHIB نیز منعکس شد.

بازار کریپتو روز چهارشنبه با افزایش رشد کرد. با توجه به ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال گجت 360، بیت کوین با سود کوچک 0.70 درصدی، با قیمت 16988 دلار (تقریباً 14 میلیون روپیه) معامله می شود. BTC همچنین در مسیر مشابهی در صرافی های بین المللی مانند Coinbase، Binance و CoinMarketCap حرکت کرد. برای رانندگان بازار ناامید کننده است، تقریباً سه هفته است که بیت کوین به تجارت زیر 17000 دلار (تقریباً 14.05 میلیون روپیه) ادامه داده است.

Polygon، Polkadot، Tron و Avalanche نیز شاهد سودهای جزئی بودند.

گلدمن ساکس برای کمک به بازار کریپتو برای بازیابی اعتماد سرمایه‌گذاران، بنا به گزارش‌ها به دنبال خرید یا سرمایه‌گذاری در شرکت‌های رمزنگاری است که در تلاش برای غلبه بر پیامدهای فروپاشی کریپتو FTX هستند.


کل بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته 0.01 درصد رشد کرد. CoinMarketCap نشان می دهد که ارزش فعلی آن 853 میلیارد دلار (تقریبا 70,46,895 کرور) است.

اکثر ارزهای رمزپایه در روز چهارشنبه افزایش یافتند.

چندین شرکت رمزنگاری مجبور شده‌اند در چند هفته گذشته بخش‌هایی از نیروی کار خود را اخراج کنند تا کسب‌وکار مربوطه خود را سرپا نگه دارند. صرافی ارز دیجیتال ByBit مستقر در سنگاپور آخرین صرافی ارز دیجیتال است که در اوایل این هفته 30 درصد کاهش کارکنان خود را اعلام کرد.