بیت کوین، اتریوم، سودهای کوچک را مشاهده کنید، ارزهای دیجیتال با نوسانات وارد دسامبر می شوند

به عنوان مثال، برزیل قرار است پیش از تبدیل شدن به قانون در روزهای آینده، آخرین تاییدیه لایحه کریپتو خود را بدهد.


در پس‌زمینه این آشفتگی بازار، هند با آزمایش‌های CBDC روپیه دیجیتال خود پیش می‌رود.

Cardano، Polygon، Solana، Tron و Uniswap نیز به لیست ارزهای رمزپایه سودآوری راه یافتند.

در همین حال، استیبل کوین‌هایی که در برابر دلار آمریکا می‌چسبند، مانند تتر، بایننس USD و USD Coin کاهش قیمت‌های مربوط به خود را ثبت کردند.

بیت کوین در 1 دسامبر، پنجشنبه، معاملات خود را با افزایش اندک 1.02 درصدی آغاز کرد. بازار کلی کریپتو شبیه مجموعه‌ای از رنگ‌های قرمز و سبز بود و ارزهای دیجیتال بیشتر منعکس کننده سودهای کوچک بودند. طبق ردیاب قیمت رمزنگاری Gadgets 360، بیت کوین در حال حاضر 17152 دلار (تقریباً 13.9 میلیون روپیه) قیمت دارد. قدیمی‌ترین دارایی کریپتو در صرافی‌های بین‌المللی مانند Binance و Coinbase نیز در مسیر مشابهی قرار داشت. به طور کلی، بیت کوین در 24 ساعت گذشته 252 دلار (تقریباً 20438 روپیه) رشد کرد.

CBDC مزایای ذاتی دارد، این که یک ارز مستقل است. مزیت اصلی این است که قطعیت تسویه را تضمین می کند و خطرات تسویه را در سیستم مالی کاهش می دهد. روپیه الکترونیکی دسترسی عمومی به پول دیجیتال را افزایش می دهد. جایا وایدیاناتان، مدیرعامل شرکت فین‌تک BCT Digital، در توضیح توسعه CBDC هند، به گجت 360 گفت: این می‌تواند پایه‌ای محکم و مطمئن برای نوآوری‌های بخش خصوصی برای برآورده کردن تقاضاهای فعلی و آینده برای خدمات پرداخت فراهم کند.

اتر به دنبال حرکت بازار بیت کوین به سودهای اندک ادامه داد. با افزایش 0.73 درصدی، ETH در حال حاضر 1286 دلار (تقریباً 1.04 میلیون روپیه) قیمت دارد.

ارزش کل بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته 1.17 درصد افزایش یافت. طبق CoinMarketCap، ارزش بازار جهانی کریپتو 862 میلیارد دلار (تقریبا 6992701 کرور) است.

Dogecoin و Shiba Inu نیز تقریباً پس از 4 روز، زنجیره سود خود را شکستند و با ضرر تسویه حساب کردند.

از امروز، CBDC هند وارد مرحله آزمایشی خرده‌فروشی خود با بازرگانان منتخب در مکان‌های خاص می‌شود.

Avalanche، Chainlink، LEO، Wrapped Bitcoin، و Monero نیز به سود خود رسیدند.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در همین حال، کشورهای بیشتری در حال تسریع تلاش‌ها برای تنظیم بخش کریپتو برای ایمن‌تر کردن صنعت هستند.