بیت کوین، اتریوم متاثر از زیان های کوچک، نمودارهای قیمت ارز دیجیتال سود را برای آلت کوین های ضعیف نشان می دهد

برخی از استیبل‌کوین‌ها، مانند تتر و کوین دلار آمریکا نیز با افزایش ارزش‌های کوچک مواجه شدند و سبزی‌ها را در نمودارهای قیمت حفظ کردند.

بوترین یکی از بنیانگذاران اتریوم است.


توصیه می‌کنم فاصله خود را از محافل تجاری/سرمایه‌گذاری افزایش دهید و به اکوسیستم فناوری و برنامه نزدیک‌تر شوید. درباره ZK-SNARK ها بیاموزید، از یک جلسه در آمریکای لاتین بازدید کنید، به تماس های All Core Devs گوش دهید و یادداشت ها را بخوانید تا زمانی که تمام شماره های EIP را به خاطر بسپارید…

— vitalik.eth (@VitalikButerin) 3 دسامبر 2022

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر نوع توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

KuCoin، Binance، Giottus و CoinDCX از جمله صرافی های رمزنگاری هستند که در حال بررسی و تأیید ذخایر اثبات ذخیره خود هستند.

از آنجایی که بازار کریپتو هیچ نشانه‌ای از بازگشت به بهبود قابل توجهی را به این زودی نشان نمی‌دهد، پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال بیشتر و بیشتری در تلاش هستند تا اعتماد سرمایه‌گذاران را پس از فروپاشی صرافی FTX به دست آورند.

کل بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته 1.38 درصد کاهش یافت و در حال حاضر به 852 میلیارد دلار (تقریبا 70,15,818 کرور) رسید.

با توجه به احساسات نسبتاً منفی حاکم بر بازار، ویتالیک بوترین به مردم توصیه کرده است که روی پیشرفت فناوری تمرکز کنند و از حلقه های سرمایه گذاران فاصله بگیرند.