بیت کوین، اتر باز با زیان های جزئی، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال بالای 1 تریلیون دلار باقی می ماند

استیبل کوین های تتر و ریپل در ثبت ضرر به BTC و ETH پیوستند.

CoinMarketCap نشان داد که ارزش بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته 1.57 درصد کاهش یافته است، با وجود اینکه سقف خود را در 1.04 تریلیون دلار (تقریبا 8472931 کرور) حفظ کرده است.


در سمت سودآوری نمودار کریپتو، Polygon، Uniswap و Chainlink به Leo و Bitcoin Cash پیوستند.

«بیشتر ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته پس از تولید ناخالص داخلی و داده‌های اشتغال ایالات متحده تجمیع شده‌اند. ادول پاتل، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران پلتفرم سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال Mudrex به گجت 360 گفت: ارزش بیت کوین نیز به دنبال انتشار گزارش درآمد سه ماهه تسلا کاهش یافت.

کاردانو و پولکادوت علیرغم باخت‌های فعلی خود، در روزهای اخیر نمودار قابل توجهی را ارائه کرده‌اند.

تسلا، شرکت خودروهای برقی ایلان ماسک در آخرین تماس درآمدی خود فاش کرد که در سه ماهه آخر سال 2022 هیچ بیت کوینی فروخته و یا خریداری نکرده است.

بیت کوین اس وی، زی کش، آیوتا و نئو کوین نیز افزایش قیمت اندکی را ثبت کردند.

کاردانو (ADA)، هشتمین ارز دیجیتال بزرگ در زمان نگارش مقاله، در هفت روز گذشته به بالاترین سطح 11 هفته اخیر صعود کرد و 15 درصد افزایش یافت. فعالیت زنجیره‌ای در Polkadot (DOT) همچنین نشان می‌دهد که این پروژه بیش از 450 رویداد را در 30 روز گذشته ایجاد کرده است که در صدر جدول با بیشترین فعالیت توسعه قرار دارد. تیم تحقیقاتی CoinDCX به Gadgets 360 گفت: «این نشانه‌ای از این است که توسعه‌دهندگان روی پروژه‌های متعددی با استفاده از بلاک چین کار می‌کنند.

بیت کوین با کاهش 1.71 درصدی باز شد تا با قیمت 22763 دلار (تقریباً 18.5 میلیون روپیه) معامله شود. گران‌ترین ارز دیجیتال، بیت کوین، زیان‌های مشابهی را در صرافی‌های خارجی مانند کوین‌بیس و بایننس ثبت کرد. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که در روزهای آینده اگر بیت‌کوین به مسیر صعودی خود ادامه دهد، می‌تواند از مرز 25000 دلار (تقریباً 20 میلیون روپیه) فراتر رود. با سود در کنار برخی ارزهای دیجیتال و زیان در کنار سایر ارزها، نمودار قیمت کریپتو نشان دهنده افزایش یا کاهش تسلط بر بازار در روز جمعه، 27 ژانویه نیست.

در این هفته، ارزش بازار جهانی کریپتو برای اولین بار در سال 2023 از مرز تریلیون دلار گذشت.

اتر ضرر کمی بیشتر از بیت کوین ثبت کرد. دومین ارز دیجیتال گران قیمت با افت 2.91 درصدی معاملات خود را آغاز کرد. قیمت آن، در زمان نگارش این مقاله، 1566 دلار (تقریباً 1.27 میلیون روپیه، ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال توسط گجت 360) بود.

در همین حال، سایر آلت‌کوین‌های محبوب مانند Cardano، Solana، Polkadot، Litecoin، Tron و Avalanche نیز اندکی از ارزش‌های مربوط به خود افت کردند.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع