بیت کوین، اتر در حالی که آلت کوین ها انعطاف پذیر می مانند، حتی زمانی که تحولات کلان رخ می دهد، پایدار می مانند

ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال گجت 360 نشان می‌دهد که اکثر آلت‌کوین‌های اصلی در 24 ساعت گذشته یک روز معاملاتی مختلط داشته‌اند، اگرچه بیت‌کوین و اتر توانسته‌اند ثابت بمانند. با این اوصاف، اعداد ارزش بازار جهانی کریپتوها تا پنج شنبه و جمعه افزایش 1.54 درصدی را نشان می‌دهند.

یکی دیگر از اعلامیه های مهم هفته گذشته، خرید ایلان ماسک در توییتر و طرح های بازسازی سریع او بود که می تواند نقش مهمی برای دارایی های کریپتو داشته باشد. DOGE، میم کوین که ماسک را به عنوان یک حامی مشتاق به حساب می آورد، گمانه زنی هایی درباره توییتر آینده آغاز کرده بود. ارزش بازار DOGE از 17.5 میلیارد دلار (تقریباً 1,44,809 کرور) عبور کرد و ADA کاردانو را در رتبه بندی جایگزین کرد. در اواخر هفته، بازگشت ستاره توسعه دهنده آندره کرونژه به Fantom، ارسال شد. توکن FTM در یک روز 25 درصد افزایش می یابد.


بهترین گوشی‌های هوشمندی که می‌توانید در هند با قیمت کمتر از روپیه بخرید کدامند؟ 30000؟ تعداد انگشت شماری از گزینه ها وجود دارد که ما در قسمت این هفته Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث کرده ایم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

در بخش میم کوین، Dogecoin پس از یک نمایش قوی در اوایل هفته، کاهش بیشتری پیدا کرد. ارزش دوج کوین پس از کاهش بیش از 9.2 درصدی در 24 ساعت گذشته، 0.12 دلار (تقریباً 9.97 روپیه) است، در حالی که ارزش شیبا اینو 0.000013 دلار (تقریبا 0.001037 روپیه) است که 2.45 درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

ارزش بیت کوین در روز پنجشنبه با کاهش عواقب افزایش نرخ بهره فدرال رزرو کاهش یافت و گاوها با موفقیت از حمایت 20,000 دلار (تقریبا 16.55 لک) دفاع کردند در حالی که خرس ها مقاومت را در 20,550 دلار (تقریباً 17 میلیون روپیه) تقویت کردند. همانطور که اوضاع پیش می رود، ارزش بیت کوین در 24 ساعت گذشته 0.98 درصد افزایش یافته است و قیمت آن در حال حاضر حدود 20400 دلار (تقریبا 16.88 لک) در سراسر صرافی های جهانی است در حالی که صرافی های هندی مانند CoinDCX بیت کوین را 21،295 دلار (تقریبا 17.62 روپیه) ارزیابی می کنند. لاخ)، که 0.44 درصد کمتر از ارزش دارایی کریپتو در صبح پنجشنبه است.

Cardano، Polygon، BNB، Cosmos، Chainlink و Polkadot افزایش ارزش خود را ثبت کردند، در حالی که Solana، Uniswap، TRON، Avalanche و Monero در روز ضرر کردند.

اتر، بزرگترین توکن قراردادهای هوشمند، هفته خوبی را در مقایسه با هفته گذشته پشت سر نگذاشته است، اما در هفته گذشته توانسته است دامنه آن را حفظ کند. اتر در حال حاضر تقریباً 1.49 درصد در 24 ساعت گذشته در سراسر مبادلات جهانی افزایش یافته است. در همین حال، در صرافی‌های هند، اتریوم 1631 دلار (تقریباً 1.35 میلیون روپیه) ارزش دارد که در روز گذشته بیش از 1.61 درصد کاهش یافته است.

ارزش کل بازار کریپتو بسیار بالاتر از 1 تریلیون دلار (تقریبا 8274808 کرور روپیه) باقی ماند و بیت کوین و اتریوم بالاتر از 20000 دلار (تقریباً 16.55 لک) و 1500 دلار (تقریباً 1.24 میلیون روپیه) معامله شدند. در بازده مطلق از بیت کوین بهتر عمل کرده است، اما حرکت نزولی نیز در مقایسه با بیت کوین اغراق آمیز بوده است.”

در صرافی های جهانی مانند CoinMarketCap، Coinbase و Binance قیمت بیت کوین 20564 دلار (تقریباً 17.01 لک) است در حالی که داده های CoinGecko نشان می دهد که ارزش بیت کوین اکنون 1.5 درصد بالاتر از قیمتی است که جمعه گذشته بود.

“چند اطلاعیه مهم فعالیت بازار را در هفته گذشته شکل داد. افزایش نرخ بهره فدرال رزرو به میزان 75 واحد در ابتدا همانطور که انتظار می رفت با نشاط بازار روبرو شد، اما با شروع کنفرانس مطبوعاتی رئیس پاول، این چشم انداز به شدت تغییر کرد. او به ضرورت اشاره کرد. پارت چاتورودی توضیح می‌دهد که به‌طور شگفت‌انگیزی، بازارهای ارزهای دیجیتال انعطاف‌پذیر باقی مانده‌اند و در واقع هفته را با رنگ سبز به پایان رسانده‌اند.” Crypto Ecosystem Lead، CoinSwitch، در تحلیلی که با Gadgets 360 به اشتراک گذاشته شده است.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع