بیت کوین، سود کیسه اتر، آلت کوین اکثریت آشر به سمت سود در آخرین روز نوامبر

ارزش بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته 3.07 درصد افزایش یافت. در حال حاضر، ارزش صنعت 850 میلیارد دلار (تقریبا 6951499 کرور) بود.

در حالی که DOGE شاهد افزایش بود، Shiba Inu نیز برای سومین روز متوالی به روند صعودی خود ادامه داد.

در حالی که بازارها روزانه دچار نوسانات می شوند، بخش های رمزنگاری و بلاک چین همچنان شاهد رشد هستند.

به عنوان مثال، هند قرار است CBDC روپیه دیجیتال خود را برای تست خرده فروشی در اول دسامبر راه اندازی کند.

آغاز هفته اخیر شاهد سقوط سهام جهانی بود، قیمت بیت‌کوین، اتریوم و سایر دارایی‌های دیجیتال کاهش یافت زیرا سرمایه‌گذاران دارایی‌های پرخطر را که گزارش شده از ناآرامی‌ها در چین مرتبط با اعتراضات ضد قرنطینه ناشی از کووید و به دنبال آن اعلامیه اخیر نگران شده بودند، دارایی‌های پرخطر را تخلیه کردند. تیم تحقیقاتی CoinDCX به Gadgets 360 گفت: وام دهنده رمزارز، BlockFi اعلام ورشکستگی کرد.

حتی استیبل کوین‌هایی مانند Binance USD و USD Coin نیز با سود وارد آخرین روز نوامبر شدند.

در حالی که امروز یک احساس سود محوری را در بازار کریپتو به ارمغان می آورد، کارشناسان صنعت تاکید کرده اند که دلتای حجم تجمعی بیت کوین، که مشارکت سرمایه گذاران در بازارهای نقدی را اندازه گیری می کند، طی دو هفته گذشته شاهد کاهش 25 درصدی بوده است.

بازار کریپتو، از قضا، ظاهراً اکنون که ماه پرتلاطم نوامبر 2022 اگر بالاخره به پایان خود نزدیک می شود، وارد حال و هوای جشن شده است. با نزدیک شدن به فصل تعطیلات، با ماه دسامبر، بازارها می توانند شاهد شادی جشن باشند.

اتر نیز سودهایی را ثبت کرد و از بیت کوین عقب تر بود. با افزایش 7.35 درصدی، ارزش ETH به 1270 دلار (تقریبا 1.03 لک) رسید که توسط ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال در گجت 360 نشان داده شده است.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

اکثر ارزهای دیجیتال در روز چهارشنبه، 30 نوامبر، با سود باز شدند و نمودارهای قیمت کریپتو را از بالا به پایین سبز کردند. با افزایش 3.94 درصدی ارزش، BTC معاملات خود را با قیمت 16900 دلار (تقریبا 13.7 میلیون روپیه) آغاز کرد. از نظر قیمت، قدیمی‌ترین ارز رمزنگاری شده از زمانی که ارزش معاملاتی آن 16250 دلار (تقریبا 13 میلیون روپیه) در 24 ساعت پیش ثبت شد، 650 دلار (تقریباً 53000) رشد کرده است. طبق صرافی‌های بین‌المللی مانند کوین‌بیس و بایننس، بیت‌کوین برای معامله در حدود قیمتی مشابه سودهای کوچکی به دست آورد.

در همین حال، اکثر آلتکوین ها امروز با افزایشی باز شدند. اینها عبارتند از Binance Coin، Cardano، Polygon، Polkadot، Litecoin، Solana و Tron.

بانک اسرائیل همچنین از دولت خود برای تسریع کار بر روی مقررات مربوط به رمزارزها فشار آورده است.


ضرر تنها به تعداد کمی از آلتکوین‌ها وارد شد که شامل Leo، Zcash، Braintrust، DIA ​​و Gas می‌شود.