بیت کوین شاهد سودهای کوچک، Dogecoin و Shiba Inu در میان آلت کوین های سودآور هستند

در حالی که DOGE با رشد 6.24 درصدی به 0.10 دلار (تقریباً 8.28 روپیه) معامله شد، SHIB با 1.76 درصد رشد به قیمت 0.0000091 دلار (تقریباً 0.000746 روپیه) رسید.

اتر از BTC پیروی کرد و شاهد افزایش اندک 0.64 درصدی بود. ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال توسط Gadgets 360 نشان داد که ETH در حال حاضر با قیمت 1182 دلار (تقریباً 96465 روپیه) معامله می شود.

السالوادور همچنین تصمیم گرفته است هر روز یک بیت کوین به خزانه خود اضافه کند.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر نوع توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بانک جی پی مورگان در گزارش اخیر خود گفت که در زمان آینده، با افزایش نظارت نظارتی، صنعت کریپتو با امور مالی سنتی ادغام خواهد شد.

LEO، Bitcoin Cash، Dogefi و Bitcoin Hedge نیز با ضرر تسویه شدند.

آلتکوین های دیگر برای ثبت سود عبارتند از: Cardano، Polygon، Polkadot، Litecoin، Tron، Solana، Uniswap و Avalanche.

در همین حال، استیبل کوین‌هایی مانند تتر، USD Coin و Binance USD پس از کسب سود متوالی در چند روز گذشته، از دست رفتند.

با کمال تعجب، دوج کوین و شیبا اینو هر دو علیرغم شرایط نامساعد بازار سود کسب کردند.

داده های CoinMarketCap نشان داد که ارزش کلی بازار کریپتو با 0.96 درصد افزایش به 826.74 میلیارد دلار (تقریباً 6746657 کرور) رسید.

بیت کوین در روز سه شنبه، 29 نوامبر، با افزایش اندک 0.20 درصدی افتتاح شد. ماه نوامبر، که با فراز و نشیب های هیستریک در بازار کریپتو همراه بود، تنها یک روز با پایان یافتن فاصله دارد و نمودارهای کریپتو را با سود و زیان پوشانده است. طبق ردیاب قیمت رمزنگاری Gadgets 360، بیت کوین در حال حاضر 16250 دلار (تقریبا 13 لک) قیمت دارد. همانطور که حدود دو هفته است، قدیمی‌ترین ارز دیجیتال حتی در صرافی‌های بین‌المللی مانند Coinbase، Binance و CoinMarketCap در بحبوحه رکود مداوم ارز دیجیتال، نزدیک به این قیمت باقی مانده است.


Chainlink، Cosmos، Monero و Stellar نیز سودهای کوچک اما قابل توجهی را ثبت کردند.

با وجود کندی بازار فعلی، حامیان کریپتو آماده نیستند از اعتماد خود به صنعت دارایی های دیجیتال عقب نشینی کنند.