بیت کوین و اتریوم با ضرر و زیان معامله اندکی دارند، استیبل کوین ها نزدیک به پایان نوامبر سود می کنند

افزایش تقاضا می تواند به گاوهای نر کمک کند تا قدرت بیشتری برای عبور از سطوح فعلی بدست آورند. ادول پاتل، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Mudrex به Gadgets 360 گفت: بازار گسترده‌تر کریپتو در هفته گذشته به دلیل برخورد جنسیس با بحران نقدینگی تحت فشار شدید فروش قرار گرفت.

SushiSwap، Braintrust، Dogefi و Bitcoin Hedge نیز شاهد افزایش قیمت بودند.

همین هفته گذشته، Lemon Cash، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در آرژانتین، 38 درصد از کارکنان صرافی رمزارز را اخراج کرد و در تلاش برای حفظ کسب و کار خود، حدود صد کارمند ایجاد کرد.

در میان رکود مداوم بازار، فهرست شرکت‌های ارز دیجیتال که به کاهش نیروی کار خود متوسل می‌شوند طولانی‌تر شده است.


جالب اینجاست که میم کوین‌های رقیب Shiba Inu و Dogecoin امروز به‌طور غیر متعارف خود را در طرف‌های مختلف نمودارهای کریپتو پیدا کردند.

ماه نوامبر برای بازار کریپتو پر از فراز و نشیب بوده است. صرافی کریپتو FTX به دلیل بحران نقدینگی سقوط کرد و در اوایل این ماه اعلام ورشکستگی کرد.

در حالی که شیبا اینو با کاهش 2.22 درصدی با قیمت 0.0000089 دلار (تقریباً 0.000730 روپیه) روبرو شد، ارزش Dogecoin 5.56 درصد افزایش یافت و در اطراف نقطه قیمت 0.095 دلار (تقریباً 7.78 روپیه) قرار گرفت.

با نزدیک شدن به پایان ماه پرتلاطم نوامبر 2022، ارزهای رمزنگاری شده بیشتر ضرر کردند تا سود. بیت کوین در روز دوشنبه 28 نوامبر با کاهش 2.37 درصدی باز شد. بیت کوین، در زمان نگارش این مقاله، با قیمت 16111 دلار (تقریبا 13 میلیون روپیه) معامله می شود. این دومین هفته متوالی است که قدیمی‌ترین ارز دیجیتال نتوانسته از این قیمت عبور کند. در صرافی‌های بین‌المللی مانند بایننس و کوین‌بیس نیز، بیت‌کوین با زیان‌های کوچک دست و پنجه نرم کرد و با قیمتی مشابه معامله شد.

در تحرکات بازار پس از آن، بیش از 200 میلیارد دلار (تقریبا 16,30,024 کرور) از بازار حذف شد.

استیبل کوین‌هایی که در برابر دلار آمریکا می‌بندند، از جمله تتر، کوین USD، و بایننس USD برای مشاهده سود به DOGE پیوستند.

اتر بیت کوین را در مسیر ضرر قرار داد. ETH، طبق ردیاب قیمت رمزنگاری Gadgets 360، پس از ثبت ضرر چهار درصدی، با قیمت 1163 دلار (تقریباً 95150 روپیه) معامله می شود.

ارزش بازار جهانی کریپتو در 24 ساعت گذشته 2.47 درصد کاهش یافت و در حال حاضر به 819.58 میلیارد دلار (تقریبا 67,02,464 کرور) رسیده است.

بایننس کوین، کاردانو، پولیگون، پولکادوت و لایت کوین نیز زیان دیده بودند.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع