تاتا موتورز Tiago EV را به عنوان در دسترس ترین برند خودروی الکتریکی هند معرفی کرد.

او اشاره کرد که ممکن است یک محصول الکتریکی بین تیاگو و نکسون نیز وجود داشته باشد.

سال گذشته، تاتا موتورز اعلام کرد که یک میلیارد دلار (تقریبا 8200 کرور روپیه) در تجارت خودروهای برقی سواری (EV) خود از TPG Rise Climate در ازای سهام ترجیحی قابل تبدیل اجباری برای ایجاد مجموعه‌ای از خودروهای برقی و باتری اختصاصی خودروهای الکتریکی جمع آوری خواهد کرد. سکوهای (BEV).

چاندرا گفت: “همه چیز در یک فضای مثلاً یک تا دو محصول در سال عرضه می شود.”

تاتا موتورز در حال حاضر تیگور EV و Nexon EV را در بازار داخلی با قیمتی بین روپیه به فروش می رساند. 12.49 و روپیه 19.84 لک (نمایشگاه سابق). با راه اندازی Tiago EV، تاتا موتورز شبکه فروش برق خود را در کشور به 165 شهر از 90 مکان در حال حاضر افزایش می دهد تا به افزایش مورد انتظار تقاضا پاسخ دهد.

هنگامی که از وی در مورد استراتژی محصول این شرکت پرسیده شد، وی خاطرنشان کرد: “در پایان این دهه، دولت انتظار دارد فروش خودروهای سواری برقی 30 درصد از کل فروش را به خود اختصاص دهد. ما بالاتر از این (30 درصد) خواهیم بود.”

او گفت: «با پیشگامی در بازار خودروهای برقی در هند، اکنون بر این باوریم که زمان مناسبی است تا با معرفی وسایل نقلیه‌ای که پذیرش سریع خودروهای الکتریکی را تشویق می‌کنند، انقلاب جاری را به سوی آینده حمل‌ونقل پیش ببریم.

روز سه‌شنبه، تاتا موتورز با عرضه تیاگو EV با قیمت‌های اولیه برای 10000 مشتری اول، سبد خودروهای الکتریکی خود را در کشور گسترش داد. 8.49 به روپیه 11.79 لک (نمایشگاه سابق).

تاتا موتورز با شرط‌بندی بزرگ روی تحرک الکتریکی، خود را آماده می‌کند تا در طیف وسیعی از مدل‌ها در قیمت‌های مختلف رانندگی کند، زیرا انتظار دارد این مجموعه تا پایان این دهه بیش از 30 درصد از فروش کلی آن را به خود اختصاص دهد. خودروی تولید داخل. ماژور همچنین قصد دارد به سرمایه‌گذاری بر روی مدل‌های جدید با پیشرانه‌های معمولی (بنزینی، دیزلی) و CNG ادامه دهد زیرا انتظار دارد تقاضا حتی پس از سال 2030 همچنان قوی باشد.

این شرکت گفت که 2000 دستگاه برای صاحبان فعلی Nexon EV و Tigor EV رزرو خواهد شد.

او افزود که رزرو این مدل از 10 اکتبر آغاز می شود و انتظار می رود تحویل از ژانویه سال آینده آغاز شود.

Tiago EV اکنون در دسترس ترین برند خودروهای سواری برقی در کشور و همچنین مقرون به صرفه ترین در محدوده خودروهای الکتریکی این شرکت است.

در حال حاضر، فروش Nexon EV بین 3000 تا 3500 دستگاه در ماه است در حالی که توزیع‌های Tigor EV در محدوده 1000-1300 دستگاه است که تقریباً 20 تا 25 درصد از فروش کلی در هر دو برند را شامل می‌شود.

این شرکت پیش‌بینی می‌کند در سال جاری به 50000 دستگاه در مجموع فروش EV برسد.

این شرکت همچنین ممکن است شبکه خدمات جداگانه ای را برای مدل های الکتریکی پیش رو بررسی کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

چاندرا گفت: “ما مجموعه ای از محصولات را خواهیم داشت که از Tiago EV شروع می شود و همچنین فراتر از Nexon خواهیم رفت، بنابراین ما این ده محصول را با قیمت های مختلف خواهیم داشت.”

او افزود که این شرکت محصولاتی بر اساس پلاک‌های نام موجود خود و همچنین تمام مدل‌های جدید پایه‌ای برای پاسخگویی به نیازهای متغیر مشتریان خواهد داشت.

شیلش چاندرا، مدیر عامل خودروهای مسافربری تاتا موتورز در تعامل با PTI گفت که این شرکت بزرگ خودروسازی در حال استفاده از یک رویکرد معماری سه جانبه برای خودروهای برقی است تا ظرف پنج سال مجموعه‌ای از ده محصول را ارائه کند.

این خودروساز مدل هایی مانند هاچ بک ممتاز Altroz ​​و Punch را می فروشد که در رده قیمتی تیاگو و نکسون قرار می گیرند.