تاریخ انتشار تریلر فیلم Super Mario Bros برای 29 نوامبر، Nintendo Direct تعیین شد

این دومین باری است که لگوئیزامو نگرانی های خود را در مورد بازیگران “تمام سفیدها” ابراز می کند. اولین مورد بعد از اولین تریلر بود، زمانی که او توییت کرد (از طریق DailyMail) که “تنها کسی است که می داند چگونه این فیلم را از نظر سناریو کار کند!” به خاطر داشته باشید که نه پرت و نه لگوئیزامو ایتالیایی تبار نیستند.

نینتندو همچنین تصریح کرده است که رویداد Direct صرفاً به تریلر فیلم The Super Mario Bros اختصاص دارد و به‌روزرسانی‌های جدید بازی ویدیویی ارائه خواهد شد. جک بلک (Tropic Thunder) در نقش Bowser، Seth Rogen (Superbad) در نقش Donkey Kong و Keegan-Michael Key (The Lion King) در نقش Toad از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در اوایل این ماه، جان لگوئیزامو، بازیگر نقش لوئیجی در فیلم لایو اکشن برادران سوپر ماریو در سال 1993، ناامیدی خود را از انتخاب بازیگران در انیمیشن اقتباسی آینده به دلیل متفاوت نبودن ابراز کرد. کارگردانان آنابل ژانکل و راکی ​​مورتون واقعا سخت جنگیدند تا من نقش اول را بر عهده بگیرم [in the 1993 Super Mario Bros. film] چون من یک مرد لاتین بودم و [the studio] نمی خواست من رهبر باشم آنها واقعاً سخت جنگیدند و این یک پیشرفت بود. برای اینکه آنها به عقب بروند و دیگری را پرتاب نکنند [actor of colour] او در یک مصاحبه اخیر گفت: یک نوع بد است.

فیلم Super Mario Bros. فردا تریلر جدیدی منتشر می شود. نینتندو در توییتی تایید کرد که اقتباس بازی ویدیویی انیمیشنی به رهبری کریس پرت دومین ارائه انحصاری خود را دریافت می کند. این رویداد در 30 نوامبر ساعت 3:30 بامداد IST در هند/ 29 نوامبر ساعت 2 بعد از ظهر PT در ایالات متحده در کانال‌های YouTube رسمی نینتندو پخش می‌شود. به عنوان بخشی از این اعلامیه، نینتندو همچنین پوستر جدیدی از فیلم برادران سوپر ماریو را منتشر کرد که تخت شاهزاده هلو را در مقابل یک پنجره شیشه ای رنگی شبیه به او قرار داده بود.

آرون هوروات و مایکل جلنیک فیلم برادران سوپر ماریو را تحت نظارت شیگرو میاموتو، خالق بازی اصلی، که به عنوان تهیه‌کننده همراه است، کارگردانی می‌کنند. متیو فوگل، که بیشتر برای Minions: The Rise of Gru و The Lego Movie 2: The Second Part شناخته می‌شود، به‌عنوان نویسنده فعالیت می‌کند.

اولین تریلر فیلم The Super Mario Bros. ما نگاهی اجمالی به قلعه هلو بر فراز یک کوه داشتیم و پس از آن اولین خط صدای پرت (نگهبانان کهکشان) در نقش ماریو، که فاقد لهجه ایتالیایی با صدای بلند بود. دلبستگی پرت به این فیلم نگرانی‌هایی را در فضای بازی ایجاد کرد، حتی زمانی که او به Variety گفت که برداشت او از صدا “بر خلاف هر چیزی که قبلاً در دنیای ماریو شنیده‌اید” بود. این فیلم همچنین چارلز مارتینت را در ترکیب بازیگران خود دارد که در ابتدا صداپیشگی ماریو و لوئیجی را در بازی های ویدیویی بر عهده داشت. می توانید حدس بزنید که چرا او نقش را بازی نمی کند.

فیلم Super Mario Bros. قرار است در تاریخ 7 آوریل 2023 در سینماهای سراسر جهان اکران شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع