تاریخ انتشار The Settlers New Allies: Ubisoft’s Much-Delayed Medieval City-Builder 17 فوریه 2023 برای رایانه شخصی

هاگدورن گفت: «جناح‌ها و تمایز جناح‌ها موضوعی است که ما دائماً روی آن کار می‌کردیم. ما واحدهای جناحی را از سربازان استاندارد جدا کرده‌ایم و هر یک از آنها توانایی‌های گروهی بسیار منحصربه‌فردی مانند پرش رزمی جورن یا مارو با تله‌های مخفی خود دریافت کردند. The Settlers: New Allies تحت یک سیستم تولید ابزار بازسازی شده قرار دارد، که اکنون یک فرآیند ساده تر است، اما به طور برجسته در سراسر اقتصاد استفاده می شود. بازیکنان مجبور می‌شوند محل سکونت خود را برنامه‌ریزی کنند، در حالی که ساختمان‌های بزرگ اکنون به ابزارهایی به عنوان هزینه ساخت نیاز دارند. علاوه بر این، بازیکنان در نهایت قادر خواهند بود منابع را هنگام تخریب ساختمان ها بازیابی کنند. هاگدورن افزود: «در آخر یکی از ویژگی‌های درخواستی به بازی اضافه شده است: The Forester!» با آن، اکنون می توان درختان را پرورش داد، و هر جا که بخواهند، کنده به دست آورد.

راه‌اندازی مشکل‌ساز The Settlers یوبی‌سافت بار دیگر با نام و تاریخ انتشار به‌روزرسانی شده ظاهر شد. این بازی استراتژیک شهرسازی قرون وسطایی با نام The Settlers: New Allies در تاریخ 17 فوریه 2023 برای رایانه های شخصی عرضه نمی شود. علاوه بر این، نسخه‌ای برای PS5، Xbox Series S/X، Amazon Luna، Nintendo Switch و Nvidia GeForce Now نیز در حال توسعه است – با پشتیبانی کامل از cross-play. در حالی که پیش‌فروش‌های رایانه‌های شخصی The Settlers: New Allies در وب‌سایت رسمی منتشر می‌شوند، کریستین هگدورن، مدیر خلاقیت، جزئیات تغییراتی را که از آخرین تأخیر رخ داده است، ارائه کرده است. Reboot The Settlers که کاملاً از ابتدا طراحی شده بود، چهار سال پیش با تاریخ انتشار 2019 اعلام شد، قبل از اینکه چندین بار به تعویق افتاد.

سیستم Rush Protection فوق‌الذکر، اردوگاه‌های خنثی راهزنان را اضافه می‌کند که از مسیرهای «منابع جدید و بین مناطق شروع» محافظت می‌کنند. گروه‌ها/ گروه‌های دشمن که قصد دارند آن آیتم‌ها را از بازیکنان کم‌تجربه بگیرند، ابتدا باید یک چک مهارت را پشت سر بگذارند و اردوگاه راهزنان را بکشند – تا از محافظت بهتر در مراحل اولیه بازی اطمینان حاصل کنند. بازیکنان همچنین می توانند دوستان خود را برای مسابقات خصوصی PvP دعوت کنند. The Settlers: New Allies ارتقاهایی را در UI و UX نیز دریافت کرده است و قابلیت ذخیره و بارگذاری جدید (حداکثر 10 اسلات) و کلیدهای قابل تنظیم را اضافه کرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

The Settlers: New Allies با تأخیر فراوان در تاریخ 17 فوریه 2023 برای رایانه شخصی منتشر می شود. بدون پنجره انتشار برای همه سیستم عامل های دیگر.

Hagedorn همچنین یک به‌روزرسانی نهایی برای The Settlers: New Allies داشت – این فرنچایز برای اولین بار فراتر از رایانه شخصی گسترش می‌یابد. این بازی در حال توسعه اضافی برای Amazon Luna، Nintendo Switch، Nvidia GeForce Now، PlayStation 5 و Xbox Series S/X است. تمامی پلتفرم ها از قابلیت cross-progression و cross-play پشتیبانی خواهند کرد. جزئیات بیشتر در مورد عرضه کنسول به مرور زمان فاش خواهد شد.

در به‌روزرسانی یک توسعه‌دهنده، Hagedorn با وعده «پیش‌گام بهبودیافته» برای همه حالت‌های بازی، با افزودن یک سیستم جدید Rush Protection به بخش چندنفره، کارها را آغاز کرد. برای کسانی که با این بازی آشنا نیستند، The Settlers: New Allies شما را از بین سه گروه قرون وسطایی انتخاب می کند: Elari، Maru، و Jorn، تا در نبردهای هیجان انگیز درگیری با دیگر بازیکنان آنلاین شرکت کنید. یک حالت انفرادی نیز وجود دارد که در آن بازیکنان تلاش می‌کنند تا اعضای Elari را پس از اینکه مجبور به فرار از سرزمین‌هایشان شوند، مستقر کنند. این در 13 ماموریت کمپین پخش شده است که “نقش محوری در بازی” دارند. سپس حالت هاردکور وجود دارد – که قبلا “هجوم” بود – که اصلاح کننده های سفارشی را معرفی می کند تا هوش مصنوعی را چالش برانگیزتر کند. آن را مانند یک تجربه دشوار PvE در نظر بگیرید، که از همان نقشه‌های حالت skirmish استفاده می‌کند و اکنون دو برابر شده و در مجموع به 12 رسیده است.