تاریخ انتشار Wo Long: Fallen Dynasty Second Playable Demo برای ۲۴ فوریه تنظیم شد


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

در Wo Long: Fallen Dynasty، شما به نسخه‌ی تاریک و خارق‌العاده‌ای از چین بعد از سلسله هان پرتاب می‌شوید که توسط هیولاهای اهریمنی گرفتار شده‌اند، که قلمرو مرفه را به سقوط می‌کشانند. شما به عنوان یک سرباز شبه نظامی بی نام، که در میانه هرج و مرج غوطه ور شده اید، به بهترین موجودات مرگبار و سربازان دشمن در نبرد غوغا می پردازید. با حفظ خط قبلی سری بازی‌های Nioh خود، یادگیری دفع/منحرف کردن حملات در اینجا بسیار سودمند است زیرا فرصت‌هایی برای ضدحملات ایجاد می‌کند. کهنه‌کارهای FromSoftware می‌توانند این تجربه را با Sekiro: Shadows Die Twice مقایسه کنند، جایی که صرفاً مسدود کردن حملات دشمن منجر به مبارزه‌ای کند و طولانی می‌شود.

با این حال، برای آسان کردن سفر برای تازه واردان، جهان پر از تیرهای پرچم است، که اساساً به عنوان آتش سوزی یا ایست بازرسی عمل می کنند که در آن می توان شخصیت های خود را ارتقا داد و هرگونه بیماری را بازنشانی کرد. در اوایل این هفته، تیم نینجا تایید شده بازیکنان می توانند NPC ها یا جنگجویان را به صورت آنلاین احضار کنند تا به باس ها کمک کنند – با استفاده از Tiger Seals که در سراسر سه پادشاهی پراکنده شده است. اگرچه هوش مصنوعی اولی ممکن است لزوماً ماهر نباشد، اما قطعاً به جلب توجه دشمن کمک می کند، در حالی که شما از نقطه کور به آنها ضربه می زنید.

Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در تاریخ 3 مارس برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series S/X منتشر شود. کسانی که مشترک Xbox Game Pass هستند می توانند در روز راه اندازی آن را به صورت رایگان بازی کنند.

Wo Long: Fallen Dynasty در اواخر این ماه یک نسخه نمایشی قابل بازی دریافت می کند. در یک توییت، توسعه‌دهنده Team Ninja تایید کرد که قطعه‌ای از عنوان روح‌مانند فانتزی آینده‌اش از 24 فوریه برای بازی رایگان در دسترس خواهد بود. با علامت‌گذاری دومین نسخه نمایشی بازی، تمام داده‌های ذخیره شده و پیشرفت این نسخه به خرید کامل، در تمام سیستم عامل ها. به عنوان یک امتیاز اضافی، اتمام نسخه ی نمایشی DLC «کلاه اژدهای خیزان» را در بازی نهایی به بازیکنان اعطا می کند. اگرچه ممکن است در ابتدا این یک سرقت به نظر برسد، به خاطر داشته باشید، این بازی‌ها – جانشین Nioh – به دلیل سختی شدیدشان که احتمالاً توانایی شما را آزمایش می‌کند تحسین می‌شوند. خوشبختانه، هیچ اشاره ای به محدودیت زمانی برای مدت زمانی که می توانید آن را بازی کنید وجود ندارد.

41 بازی موردانتظار سال 2023

البته، همه حرکات به نوعی از حمله عنصری متصل هستند، که با توجه به “فاز” یا سبک مبارزه ای که در اوایل بازی انتخاب می کنید، تعیین می شود. آتش نشان دهنده حملات مرگبار است، آب برای مخفی کاری، زمین برای دفاع، چوب برای حمایت، و فلز با دباف ها هماهنگ می شود. بسته به مرحله ای که انتخاب می کنید، Wo Long: Fallen Dynasty آمار انحصاری، جادو، تجهیزات و یک جانور الهی را به شما اختصاص می دهد که از طریق امتیازات غیرفعال به شما در مبارزه کمک می کند. یک سیستم جدید به فرمول تیم نینجا، یک سیستم «اخلاق» است که ممکن است در ابتدا به صورت سطح دشواری شناور بالای سر دشمن ظاهر شود و به شما کمک می‌کند تا درگیر نبرد باشید یا نه. اعداد بالاتر نشان دهنده دشمنان قوی تری هستند و همین امر در مورد شخصیت شما نیز صدق می کند. با این حال، در Wo Long: Fallen Dynasty، مرگ باعث می شود که دشمن روحیه شما را بدزدد و آنها را قدرتمندتر کند.