تاریخ عرضه آنر X9a برای 4 ژانویه تعیین شد. طراحی، مشخصات قبل از معرفی: جزئیات


تاریخ عرضه آنر X9a توسط این شرکت تایید شده است. این گوشی تنها چند هفته تا عرضه آن در مالزی فاصله دارد. شرکت چینی گوشی های هوشمند اعلام کرده است که Honor X9a در ساعت 19 (به وقت محلی) در 4 ژانویه سال آینده عرضه می شود. این سومین گوشی سری Honor X9 خواهد بود که پس از Honor X9 و Honor X9 5G توسط این شرکت عرضه می شود. این شرکت همچنین طراحی و برخی از مشخصات کلیدی این گوشی را فاش کرده است.

بر اساس صفحه فرود به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت، Honor X9a در تاریخ 4 ژانویه در مالزی در ساعت 19 به وقت محلی (16:30 بعدازظهر IST) رونمایی خواهد شد. این گوشی دارای صفحه نمایش OLED خمیده با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود. این گوشی در یک سایه سفید با بریدگی نمایشگر سوراخ برای دوربین سلفی و یک حلقه دوربین بزرگ در پشت با سنسورهای متعدد و فلاش LED نشان داده شده است.

گفته می شود که Honor X9a یک نسخه تغییر نام تجاری از Honor X40 برای بازارهای جهانی است. انتظار می‌رود Honor X9a با ویژگی‌های مشابهی از جمله نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با لبه خمیده با سوراخ پانچ تراز مرکزی، پشتیبانی از Full HD+ و وضوح تصویر 1080 x 2400 پیکسل وارد بازار شود. احتمالاً به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می شود.

گفته می شود Honor X9a روی اندروید 12 اجرا می شود و رابط کاربری Magic UI این شرکت در بالای آن اجرا می شود. احتمالاً به چیپست اسنپدراگون 695 همراه با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود.

در قسمت جلویی اپتیک، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و فلاش LED در پشت و دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی قرار می گیرد. این گوشی با باتری 5100 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد که از شارژ سیمی 40 واتی پشتیبانی می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

مایکروسافت 60 میلیون یورو توسط سازمان دیده بان حریم خصوصی فرانسه به دلیل کوکی های تبلیغاتی در وب سایت بینگ جریمه شد.


دلایل اصلی برای خرید خودروی سوزوکی ماروتی با فناوری S-CNG

ویدیوی برگزیده روز

چگونه گوشی اندرویدی قدیمی خود را سریعتر کنیم





منبع