تاریخ عرضه سری 13 شیائومی برای 11 دسامبر تایید شد، طراحی در رندرهای رسمی فاش شد

این شرکت روز پنجشنبه تایید کرد که سری 13 شیائومی قرار است در 11 دسامبر وارد بازار چین شود. جانشینان سری 12 شیائومی شامل شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو در کنار MIUI 14 رونمایی خواهند شد. شیائومی همچنین پوسترهایی را در Weibo به اشتراک گذاشته است که جزئیات طراحی گوشی جدید را به همراه چند مشخصات نشان می دهد. رندرها حاکی از طراحی حفره‌دار و دوربین‌های سه‌گانه پشتی لایکا در شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو هستند. این سازنده گوشی های هوشمند ابتدا قرار بود گوشی های هوشمند پرچمدار خود را در تاریخ 1 دسامبر عرضه کند. با این حال، پس از درگذشت دبیر کل سابق حزب کمونیست چین، جیانگ زمین، عرضه به تعویق افتاد.

گوشی‌های هوشمند شیائومی 13 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، همراه با رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 خواهند بود. وانیلی شیائومی 13 به یک صفحه نمایش تخت 6.36 اینچی فول اچ دی E6 AMOLED مجهز است، در حالی که گفته می شود نوع Pro دارای صفحه نمایش خمیده 6.73 اینچی 2K E6 AMOLED است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

همانطور که گفته شد، تیزرهای رسمی یک جزیره دوربین مربعی شکل را در سمت چپ بالای Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro با سه سنسور و فلاش LED و همچنین برند لایکا نشان می‌دهند. آنها دارای یک بریدگی سوراخ پانچ در وسط قرار دارند تا دوربین سلفی را در خود جای دهد.

سری جدید Xiaomi 13 در تاریخ 11 دسامبر در کنار MIUI 14 در چین عرضه خواهد شد. طبق یک پوستر تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شده (به زبان چینی) توسط این شرکت در Weibo، رویداد راه اندازی ساعت 19:00 IST برگزار خواهد شد. شیائومی همچنین شروع به ارسال دعوت نامه های رسانه ای برای راه اندازی کرده است.

پیش رزرو برای Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro در حال حاضر در خرده فروشان آنلاین بزرگ از جمله Tmall فعال است. با این حال، جزئیات قیمت و سایر مشخصات دستگاه های آینده در حال حاضر تایید نشده است.

همچنین انتظار می‌رود شیائومی ساعت‌های شیائومی واچ اس 2 و شیائومی بادز 4 را در کنار پرچمداران سری 13 شیائومی معرفی کند. با این حال، غول چینی تولید کننده گوشی های هوشمند هنوز آن را تایید نکرده است.