تاریخ عرضه سری 13 شیائومی به بیرون درز پیدا کرد که قرار است در 11 دسامبر رونمایی شود.

سری Xiaomi 13 قبلاً قرار بود در تاریخ 1 دسامبر در چین عرضه شود. غول فناوری چینی قصد داشت از MIUI 14 به همراه ساعت Xiaomi Watch S2 و Xiaomi Buds 4 در این رویداد رونمایی کند. با این حال، شرکت این رویداد را یک روز قبل از تاریخ برنامه ریزی شده به تعویق انداخت. هنوز به طور رسمی تاریخ جدیدی را برای معرفی سری 13 شیائومی اعلام نکرده است. یک منبع آگاه اکنون تاریخ جدید رویداد معرفی سری 13 شیائومی را فاش کرده است.

شیائومی 13 فروشگاه ما را راه اندازی کرد چرا لابراتوار ویبو xiaomi_13_launch_mi_store_why_lab_weibo

گفته می شود که شیائومی 13 استاندارد دارای صفحه نمایش تخت 6.36 اینچی فول اچ دی E6 AMOLED است. در همین حال، شیائومی 13 پرو می تواند از صفحه نمایش خمیده 6.73 اینچی 2K E6 AMOLED استفاده کند. این گوشی های هوشمند دارای رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 هستند که گفته می شود تعداد کمتری از برنامه های غیر قابل جابجایی را به همراه سایر ویژگی ها و بهبودهای امنیتی موجود در اندروید 13 به کاربران ارائه می دهد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع شیائومی 13 پرو به سنسور تصویر اصلی 1 اینچی سونی IMX989 بهینه شده توسط لایکا مجهز خواهد شد. علاوه بر این، هر دو گوشی سری 13 شیائومی مجهز به لنز 75 میلی متری تله فوتو خواهند بود. این گوشی های هوشمند دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند. آنها دارای گزینه های پشت سرامیکی، شیشه ای و چرمی هستند.

با توجه به اسکرین شات های ارسال شده توسط کارشناس WHYLAB در Weibo، سری Xiaomi 13 اکنون در تاریخ 11 دسامبر در ساعت 7 بعد از ظهر به وقت محلی (4:30 بعد از ظهر IST) در چین عرضه می شود. در طول این رویداد، انتظار می‌رود شیائومی ساعت‌های Xiaomi Watch S2 و Xiaomi Buds 4 را به همراه MIUI 14 نیز معرفی کند. گزارش اخیر نشان می‌دهد که یک کامپیوتر کوچک شیائومی Host Mini نیز می‌تواند در این رویداد معرفی شود.

این غول فناوری چینی قبلاً چندین مشخصات کلیدی سری جدید شیائومی 13 را تأیید کرده است. خط تولید پرچمداران جدید شامل شیائومی 13 وانیلی و شیائومی 13 پرو خواهد بود. آنها از یک SoC Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2، همراه با RAM LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 استفاده می کنند.

اعتبار عکس: Weibo/ WhyLab