تاریخ عرضه سری Tecno Phantom X2 برای 7 دسامبر با ویژگی Mediatek Dimensity 9000 SoC تعیین شده است.

این شرکت ادعا می‌کند که سری پرچم‌داران آینده بهترین نوآوری‌های فانتوم را به ارمغان می‌آورند که توسط یک SoC پیشرفته بر اساس گره فرآیند TSMC 4 نانومتری طراحی شده برای ارائه عملکرد بهتر و مصرف انرژی کمتر پشتیبانی می‌شود.

انتظار می‌رود که مدل‌های Tecno Phantom X2 و Tecno Phantom X2 Pro دارای پردازنده MediaTek Dimensity 9000 SoC با یک هسته سریع Cortex-X2 با فرکانس 3 گیگاهرتز، سه هسته A710 با فرکانس 2.85 گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف در فرکانس 1.8 گیگاهرتز باشند.

سازنده چینی گوشی های هوشمند تایید شده گفته می‌شود سری گوشی‌های هوشمند Tecno Phantom X2 از مدل‌های Tecno Phantom X2 و Tecno Phantom X2 Pro تشکیل می‌شوند و از قابلیت‌های ضبط تصویر بهبودیافته استفاده شده است. ادعا می‌شود که این بهبودها در قالب حالت‌های عکاسی با نوردهی چندگانه و HDR پیچیده است که می‌تواند تجربه عکسبرداری بهتری را در شرایط کم نور فراهم کند.

برای یادآوری، Tecno Phantom X در ماه مه سال گذشته در هند با قیمت 100 روپیه عرضه شد. 25999 برای نسخه 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی ذخیره سازی. این گوشی هوشمند همچنین با شارژ سریع 33 واتی و پشتیبانی از افزایش رم مجازی تا 5 گیگابایت عرضه شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

سری Tecno Phantom X2، سری پرچمدار جانشین آینده سری Tecno Phantom X که در آوریل سال گذشته توسط این شرکت معرفی شد، قرار است با مدل Tecno Phantom X2 در دبی به نمایش درآید. سازنده چینی گوشی‌های هوشمند این خبر را در یک وبیناری که در لندن برگزار شد و توسط Counterpoint Research برگزار شد، اعلام کرد که در آن سخنرانی‌های کلیدی ویراستار مجله فوربس و تامین‌کننده چیپ‌ست Mediatek نیز مشاهده شد. انتظار می‌رود جدیدترین سری پرچم‌داران Tecno شامل مدل‌های Phantom X2 و X2 Pro باشد.