تاریخ عرضه Infinix Zero Ultra India برای 20 دسامبر تعیین شد. دارای شارژ 180 واتی، صفحه نمایش خمیده AMOLED

Infinix Zero Ultra که در بازارهای جهانی عرضه شد، یک گوشی 5G است که بر روی اندروید 12 خارج از جعبه اجرا می شود. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED خمیده سه بعدی با نرخ رفرش 120 هرتز است. این دستگاه از یک SoC مدیاتک Dimensity 920 به همراه 8 گیگابایت رم پشتیبانی می کند.

نسخه جهانی تلفن هوشمند Infinix Zero Ultra 5G با پشتیبانی از GPS، بلوتوث، پورت USB نوع C، 5G و همچنین اتصال WiFi6 ارائه می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این شرکت تایید کرده است که Infinix Zero Ultra 5G در هند در تاریخ 20 دسامبر برگزار خواهد شد. گوشی آتی با قابلیت 5G در هند و در کنار Infinix Zero 20 عرضه خواهد شد. در همین حال، این شرکت در یک صفحه فرود اختصاصی در Flipkart فاش کرده است که Infinix Zero Ultra 5G دارای صفحه نمایش خمیده AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود. همچنین تأیید شده است که این گوشی از شارژ سریع 180 واتی پشتیبانی می کند، درست مانند نوع جهانی Infinix Zero Ultra.

مشخصات Infinix Zero Ultra (مورد انتظار)

برای عکاسی، Infinix Zero Ultra 5G به یک دوربین پشتی 200 مگاپیکسلی، همراه با یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ثالثیه مجهز شده است. همچنین دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

با توجه به صفحه فرود این شرکت، Infinix Zero Ultra از همان پشتیبانی از شارژ سریع 180 واتی موجود در مدل جهانی برخوردار است که دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است. ادعا می شود که در 12 دقیقه گوشی را به طور کامل شارژ می کند.

infinix zero ultra flipkart infinix zero ultra