تاریخ عرضه Moto X40 برای 15 دسامبر تعیین شده است: همه آنچه که باید بدانید

در ماه اکتبر، چن جین، مدیر کل گروه تجاری موبایل لنوو، از ورود پرچمدار Moto X40 از طریق پستی در Weibo خبر داده بود و از کاربران در مورد انتظارات آنها از گوشی هوشمند پرچمدار آینده این شرکت سؤال می کرد.

Moto X40 همچنین در معرض نشت‌های مختلفی قرار گرفته است، از جمله یکی از راهنماهای شناخته شده Digital Chat Station، که نشان می‌دهد Moto X40 ممکن است دارای آخرین SoC اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام، صفحه نمایش فول اچ‌دی پلاس و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی باشد.

moto x40 motorola weibo moto x40 motorola

تلفن هوشمند آینده موتو X40 قبلاً در پایگاه داده گواهی اجباری چین (3C) با شماره مدل XT2301-5 مشاهده شده بود که نشان می داد این تلفن هوشمند ممکن است از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی کند.

Moto X40 در تاریخ 15 دسامبر در چین عرضه می شود
اعتبار عکس: Weibo/ Motorola

با توجه به اینکه این اولین تیزر رسمی است که یک هفته قبل از رویداد واقعی منتشر شده است، می‌توان انتظار داشت که سازنده گوشی‌های هوشمند تیزرهای بیشتری را منتشر کند که ممکن است جزئیات بیشتری را در مورد Moto X40 منتهی به این رویداد نشان دهد.

این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد، تاریخ عرضه Moto X40 برای 15 دسامبر تعیین شده است. گوشی هوشمند پرچمدار آینده این شرکت در خط تولید X خود، گوشی هوشمند Moto X40 هفته آینده در چین عرضه خواهد شد. زیرمجموعه شرکت چند ملیتی چینی لنوو از طریق پستی در وب سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo با انتشار پوستری از معرفی گوشی پرچمدار Moto X40 خبر داد. این گوشی پرچمدار قبلا توسط یکی از مقامات ارشد شرکت در Weibo مورد انتقاد قرار گرفته بود و به ورود جانشین Moto X30 اشاره می کرد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

انتظار می رود Moto X40 به عنوان جانشین Moto Edge X30 با قیمت اولیه 3199 یوان (تقریباً 37000 روپیه) عرضه شود. نسل قبلی گوشی‌های هوشمند سری X این شرکت با نمایشگر ۶.۸ اینچی فول اچ‌دی پلاس POLED با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز عرضه می‌شد و از یک SoC اسنپدراگون ۸ نسل ۱، همراه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 پشتیبانی می‌کرد. از نظر دوربین، این گوشی هوشمند دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی بود. این گوشی هوشمند دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی TurboPower است.


موتورولا در Weibo اعلام کرد که Moto X40 در 15 دسامبر از طریق کنفرانس معرفی محصول اختصاصی عرضه می شود. با این حال، به غیر از تاریخ عرضه، این پست هیچ مشخصات یا جزئیاتی از گوشی هوشمند آینده را فاش نمی کند.