تاریخ عرضه Tecno Phantom V Fold در MWC 2023 تأیید شد و دارای MediaTek Dimensity 9000+ So است.


Tecno Phantom V Fold، اولین گوشی هوشمند تاشو از این شرکت گوشی‌های هوشمند، قرار است در کنگره جهانی موبایل 2023 که این ماه از 27 فوریه در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، عرضه شود. این شرکت تایید کرده است که این گوشی هوشمند در 28 فوریه عرضه خواهد شد. صفحه راه اندازی Tecno Phantom V Fold قبلاً در وب سایت MWC 2023 منتشر شده است. این گوشی به SoC مدیاتک Dimensity 9000+ مجهز خواهد شد. اخیراً تصاویر زنده گوشی آینده نیز به صورت آنلاین منتشر شده است که طراحی گوشی آینده را به چالش می کشد.

Tecno، در یک انتشار رسمی، به اشتراک گذاشته است که این شرکت اولین گوشی هوشمند تاشو خود – Phantom V Fold – را در جریان MWC 2023 در تاریخ 28 فوریه رونمایی خواهد کرد. گوشی هوشمند پرچمدار آینده این شرکت همچنین اولین گوشی هوشمند تاشوی چپ و راست جهان خواهد بود. همانطور که توسط Tecno ادعا شده است. این دستگاه از یک SoC مدیاتک Dimensity 9000+ پشتیبانی خواهد کرد. این چیپست دارای امتیاز کلی تست AnTuTu بیش از 1.08 میلیون است. صفحه راه اندازی Tecno Phantom V Fold اکنون در وب سایت MWC 2023 فعال است.

اخیراً تصاویر زنده گوشی آینده توسط پاراس گوگلانی، اطلاعات دهنده به بیرون درز کرده است. تصاویر فاش شده صفحه نمایش پوششی Tecno Phantom V Fold را با یک سوراخ سوراخ در مرکز دوربین سلفی نشان می دهند، در حالی که اندازه نمایشگر واقعی هنوز مشخص نیست. یکی از تصاویر زنده فاش شده همچنین نشان می‌دهد که گوشی می‌تواند لولای بژ داشته باشد.

این تصاویر همچنین اشاره کردند که Tecno Phantom V Fold آینده می‌تواند دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی باشد. ظاهراً گوشی هوشمند با یک قاب محافظ پوشانده شده است. طراحی کامل و همچنین مشخصات این گوشی هوشمند تاشو هنوز در دست نیست. مشاور همچنین اضافه کرد که این گوشی به زودی در هند عرضه خواهد شد.

در همین حال، Tecno همچنین در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو جدید Tecno Phantom Vision V است. رندرهای مفهومی و ویدئویی از گوشی ادعایی ظاهر شد که پنل های جلو و عقب آن را نشان می داد. به نظر می‌رسد که این گوشی دارای یک صفحه نمایش تاشو با یک بریدگی سوراخ‌دار در مرکز برای دوربین سلفی است و با یک دوربین سه‌گانه پشتی در پنل پشتی عرضه می‌شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

دادگاه کنیا حکم می کند که متای والدین فیس بوک به دلیل شرایط غیرانسانی کاری قابل شکایت است

ویدیوی برگزیده روز

Samsung Galaxy Unpacked: همه چیز درباره سری S23





منبع