تاریخ های اعلام شده در Flipkart Big Dussehra 2022: هر چیزی که می توانید انتظار داشته باشید

در مورد گوشی‌های هوشمند، فروش Flipkart تخفیف‌هایی را برای گوشی‌های هوشمند Realme، Poco، Samsung، Oppo، Vivo، Apple، Xiaomi و Motorola به همراه خواهد داشت. برای کسانی که به دنبال ارتقا هستند، این فروش شامل پیشنهادهای مبادله و گزینه های پرداخت بدون هزینه EMI نیز می شود. اگر با استفاده از روش پرداخت Flipkart بخرید، اکنون پرداخت کنید، واجد شرایط دریافت یک کوپن هدیه به ارزش روپیه خواهید بود. 500.

همانطور که در بالا ذکر کردیم، فروش بزرگ دوسهرا از Flipkart از 5 تا 8 اکتبر امسال برنامه ریزی شده است. فروش فصل جشن برای اعضای Flipkart Plus در 4 اکتبر زودتر باز خواهد شد.

فروش Flipkart Big Dussehra 2022: انتظار چه چیزی

Flipkart همچنین برنامه‌های محافظت از تلفن همراه خود را با تلفن‌های همراه منتخب، با قیمت‌هایی که از روپیه شروع می‌شود، ارائه می‌کند. 199 در طول فروش بعدی Big Dussehra 2022. می‌توانید انتظار داشته باشید که Flipkart قیمت‌های تخفیف‌خورده‌ای را در روزهای منتهی به فروش فصل جشن بعدی خود نشان دهد.

تاریخ فروش Flipkart Big Dussehra 2022 توسط شرکت متعلق به Walmart اعلام شده است. فروش بزرگ بعدی فصل جشن Flipkart از 5 اکتبر آغاز خواهد شد و تا 8 اکتبر باز خواهد بود. در صورتی که فروش Big Billion Days Flipkart در ماه گذشته را از دست دادید، فروش Big Dussehra آینده فرصت خوبی برای دریافت تخفیف های مشابه و پیشنهادات همراه خواهد بود. . فروش Flipkart 10 درصد تخفیف فوری به دارندگان کارت HDFC Bank در کنار پیشنهادهای آسان EMI برای کاربران Flipkart Pay Later ارائه می دهد.

فروش Flipkart Big Dussehra Sale 2022 چه زمانی آغاز می شود؟

Flipkart شروع به انتشار برخی از معاملات و پیشنهادات آتی قبل از فروش ویژه Dussehra خود کرده است. این فروش نوید می دهد که تخفیف های زیادی را بر روی پرفروش ترین تلفن های همراه به ارمغان بیاورد. Flipkart همچنین تخفیف هایی به ارزش 80 درصد در لوازم الکترونیکی ارائه می دهد. تلویزیون و لوازم خانگی با تخفیف تا 75 درصد در طول فروش به فروش می رسد. همچنین می‌توانید در طول Big Dussehra Sale 2022 انتظار پرداخت همراه و پیشنهادات مبادله را داشته باشید.

برای کسانی که به دنبال خرید لوازم الکترونیکی هستند، Big Dussehra Sale 2022 Flipkart تخفیف‌ها و پیشنهادات همراه را برای لپ‌تاپ‌ها، وب‌کم‌ها، پوشیدنی‌ها، بلندگوها، هدفون‌ها و سایر لوازم الکترونیکی به همراه خواهد داشت. در صفحه تیزر Flipkart به تخفیف تبلت ها تا 50 درصد در حین فروش اشاره شده است. Flipkart همچنین تخفیف های آتی را برای چاپگرها، نمایشگرها، پروژکتورها و سایر لوازم جانبی ارائه می کند.

منتظر به‌روزرسانی‌های ما باشید، زیرا در زمان انتشار Flipkart Big Dussehra Sale 2022، بهترین معاملات فنی را برای شما به ارمغان می‌آوریم.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع