تاریخ پیش‌سفارش Google Pixel 7، Pixel 7 Pro India تا 6 اکتبر از طریق Flipkart تعیین شد

چندین گزارش در مورد مشخصات احتمالی سری پرچمداران آینده گوگل منتشر شده است. گفته می شود پیکسل 7 استاندارد دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی OLED فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش 90 هرتز است. در همین حال، پیکسل 7 پرو احتمالا دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD+ OLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. این تلفن های هوشمند ممکن است تا 12 گیگابایت رم و تراشه امنیتی Titan M را نیز داشته باشند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

پوستر مشترک تأیید کرده است که این دو گوشی هوشمند در تمام گزینه های رنگی که قبلاً فاش شده بودند – Obsidian، Snow و Hazel برای Pixel 7 Pro عرضه می شوند، در حالی که Pixel 7 به جای Hazel، گزینه Lemongrass را دریافت می کند.

6 مهر ساعت 21:30
این یک تاریخ است! ♥️#TeamPixel pic.twitter.com/by7EXPK36z

— Google India (@GoogleIndia) 30 سپتامبر 2022

گوگل روز جمعه اعلام کرد که سری پرچم‌دار پیکسل 7 خود از 6 اکتبر در هند برای پیش رزرو در دسترس خواهد بود – همان روزی که قرار است میزبان رویداد “ساخت توسط گوگل” برای رونمایی از پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو باشد. . این شرکت قبلاً گزینه های طراحی و رنگ هر دو گوشی را فاش کرده است. علاوه بر این، تایید شده است که سری پیکسل 7 با نسل بعدی Google Tensor G2 SoC عرضه خواهد شد. قابل ذکر است، این اولین گوشی های هوشمند پرچمدار پس از گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال هستند که به طور رسمی در هند عرضه می شوند.

گوگل روز جمعه توییتی را به اشتراک گذاشت که نشان داد پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو از 6 اکتبر ساعت 21:30 برای پیش‌سفارش در هند از طریق Flipkart در دسترس خواهند بود. با این حال، قیمت و تاریخ اولین فروش هنوز در دست نیست.