تتر راه اندازی در Polkadot را برای بهبود ردپای Web3 اعلام کرد

تتر، شرکتی که پلتفرم مجهز به بلاک چین Tether.to را راه اندازی می کند و بزرگترین استیبل کوین را بر اساس ارزش بازار و سومین ارز دیجیتال بزرگ را تامین می کند، راه اندازی تتر (USDT) را در Polkadot اعلام کرده است. این راه‌اندازی به Tether اجازه می‌دهد تا از شبکه وارد و خارج شود. این به این معنی است که USDT اکنون می تواند در بلاک چین پولکادوت ضرب شود. با راه اندازی USDT در پولکادوت، تتر، بزرگترین استیبل کوین در بازار، همچنان با اضافه شدن اکوسیستم Web3، ردپای خود را در اکوسیستم های غیرمتمرکز گسترش می دهد.

در همین حال، تتر بزرگترین دارایی استیبل کوین در سراسر جهان را مدیریت می کند زیرا ارزش بازار آن 68.24 میلیارد دلار (تقریباً 5,56,027 کرور) است.

Polkadot (DOT) یک پروژه دفتر کل توزیع شده منبع باز است که زنجیره های بلوکی، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و اکوسیستم Web3 را به هم متصل می کند. از طریق زنجیره رله خود، بلاک چین ایجاد و اتصال سرویس ها، برنامه ها و موسسات DeFi را ساده می کند. همچنین، از تبادل اطلاعات و تراکنش در سایر بلاک چین ها با استفاده از یک رویکرد ایمن و بدون اعتماد پشتیبانی می کند.

مدیر ارشد فناوری شرکت، پائولو آردوینو، اظهار داشت: “ما از راه اندازی USDT در Polkadot خرسندیم و دسترسی جامعه خود را به مایع ترین، پایدارترین و قابل اعتمادترین استیبل کوین در فضای رمز دیجیتال ارائه می دهیم. Polkadot امسال در مسیر رشد و تکامل قرار دارد. و ما معتقدیم که افزودن Tether برای کمک به ادامه رشد آن ضروری است.”

اعلامیه این شرکت، Polkadot را به عنوان یک “اکوسیستم Web 3 تمام پشته ساخته شده برای آینده چند زنجیره ای” توصیف می کند. وی افزود که دارای یک “محیط کاربردی چند زنجیره ای است که در آن فعالیت هایی مانند ثبت زنجیره های متقابل و محاسبات زنجیره ای امکان پذیر است.” تتر گفت که گسترش به پولکادوت به استیبل کوین اجازه می دهد تا حضور خود را در اکوسیستم های غیرمتمرکز افزایش دهد.

با اضافه شدن Polkadot، USDT اکنون در بیش از ده شبکه بلاک چین، از جمله Kusama، Ethereum، Solana، Algorand، Tron، Omni و NEAR که اخیراً اضافه شده است، در دسترس است.




منبع