تجارت تحویل غذای آمازون از 29 دسامبر متوقف می شود: گزارش

اعلام تعطیلی آمازون فود یک روز پس از انتشار گزارشی مبنی بر توقف فعالیت آمازون آکادمی، پلت فرم آموزش آنلاین دانش آموزان دبیرستانی در هند، منتشر شد. پلتفرم آکادمی آمازون در اوایل سال گذشته در بحبوحه همه‌گیری کووید-19 آغاز به کار کرد.

این شرکت اخیراً به دلیل اخراج گسترده کارکنان مورد توجه بسیاری قرار گرفته است که تأیید شده است که تا سال آینده ادامه خواهد داشت. اندی جاسی، مدیر عامل آمازون در یادداشتی که برای کارمندان ارسال کرد، نوشت: «من اکنون حدود یک سال و نیم است که در این سمت هستم و بدون شک، این سخت‌ترین تصمیمی است که در این مدت گرفته‌ایم (و ، ما در طول چند سال گذشته مجبور بوده ایم تماس های بسیار سختی داشته باشیم، به ویژه در زمان قلب همه گیری).

طبق ارتباطات آمازون که توسط The Economic Times به آن دسترسی پیدا کرده است، این شرکت به وضوح اعلام کرده است که تجارت تحویل غذا به نام آمازون فود از 29 دسامبر متوقف خواهد شد. سایر تعهدات قراردادی» تا مدت مذکور.

آمازون، یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک در هند، طبق گزارش‌ها، تجارت تحویل غذای خود را در ماه دسامبر در این کشور تعطیل می‌کند. در حالی که تجارت تحویل غذای آمازون به اندازه Swiggy یا Zomato موفق نبوده است، این اعلامیه تعجب آور است که این شرکت اخیراً تصمیم گرفته است به واحد edtech خود نیز پایان دهد. طبق گزارش‌ها، آخرین تصمیم آمازون برای تعطیل کردن کسب‌وکار تحویل غذا به شرکای رستوران‌هایش اطلاع داده شد و به تعطیلی این خدمات تا 29 دسامبر اشاره شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

با این حال، طبق این نامه، این شرکت دسترسی شرکا به ابزارها و گزارش های آمازون را تا 31 ژانویه فراهم می کند.

این تصمیم به این معنی است که پس از این تاریخ دیگر از طریق آمازون فود سفارشی از مشتریان دریافت نخواهید کرد. شما تا آن زمان به دریافت سفارش‌ها ادامه خواهید داد و ما از شما انتظار داریم که به انجام آن سفارش‌ها ادامه دهید.” آمازون به شرکای رستوران گفت.

آمازون فود در هند به عنوان رقابت غول تجارت الکترونیک برای Swiggy و Zomato راه اندازی شد. این سرویس در می 2020 در بنگالورو شروع به کار کرد. تا مارس 2021، آمازون فود به 62 پین در سراسر شهر بنگالورو گسترش یافت.