تحلیلگران: آی‌پد تاشو اپل در سال 2024 عرضه نمی‌شود، نوت‌بوک تاشوی 20.5 اینچی در قفسه‌ها عرضه می‌شود


گفته می شود اپل در حال کار بر روی مدل آی پد با نمایشگر تاشو است که طبق گزارش ها سال آینده عرضه خواهد شد. جزئیات تبلت ادعا شده قبلاً در اینترنت نیز به بیرون درز کرده بود. با این حال، مارک گورمن بلومبرگ و راس یانگ، تحلیلگر DSCC با این گزارش مخالفت می‌کنند که می‌گوید هیچ آی‌پد تاشوی در سال 2024 عرضه نخواهد شد. گورمن اظهار می‌کند که سال 2023 یک سال نوری برای خط تولید آی‌پد خواهد بود و اپل می‌تواند در حال توسعه مدل‌های جدید آی‌پد پرو با نمایشگرهای OLED باشد. 2024. همچنین انتظار می‌رود که غول فناوری کوپرتینویی در سال آینده مشخصات جدیدی را به iPad سطح پایه و iPad Mini اضافه کند. یانگ گفت که او انتظار دارد در سال 2025 یک نوت بوک تاشو 20.5 اینچی عرضه کند.

مینگ چی کو، تحلیلگر TF Securities اخیرا ادعا کرده است که اپل سال آینده یک آیپد تاشو معرفی خواهد کرد که سبد محصولات این شرکت را گسترش می دهد. اکنون، تحلیلگران مشهور مارک گورمن و راس یانگ ادعای کو را رد کرده اند و می گویند که چیزی در مورد عرضه آی پد تاشو در سال 2024 نشنیده اند.

گورمان در جدیدترین توییت خود اظهار داشت که سال 2023 یک “سال نوری” برای خط تولید اپل و اپل واچ خواهد بود. به گفته وی، مدل‌های جدید آی‌پد پرو با نمایشگرهای OLED در سال 2024 عرضه خواهند شد. همچنین، انتظار می‌رود که اپل در سال آینده تغییراتی در مشخصات فنی آی‌پد و آی‌پد مینی پایه ارائه کند.

در حالی که شایعه یک آیپد تاشو در سال 2024 از کو، راس یانگ را به چالش می کشید اضافه کرد که اپل در حال کار بر روی یک نوت بوک تاشو 20.5 اینچی است. دستگاه آینده ممکن است در سال 2025 راه اندازی شود.

کو قبلاً پیشنهاد کرده بود که از مواد فیبر کربنی برای پایه‌های آی‌پد استفاده شود. انتظار می‌رود که تامین‌کننده قطعات الکترونیکی مصرفی چینی Anjie Technology از فشار آی‌پد تاشو سود ببرد. تحلیلگران پیش بینی می کنند که فروش آیپد در سال 2023 بین 10 تا 15 درصد کاهش یابد. به گفته وی، آی‌پد تاشو که قرار است در سال 2024 معرفی شود، سبد محصولات سازنده آیفون را گسترش می‌دهد و محموله‌های آی‌پد را تحریک می‌کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

توییتر ویژگی CoTweets خود را برای توییت های مشترک پس از ماه ها آزمایش خاموش می کند


Nothing Ear 2 Renders Leak Again، ممکن است دارای قابلیت شخصی سازی حذف نویز فعال باشد: گزارش

ویدیوی برگزیده روز

بررسی مارول اسنپ





منبع