تخفیف‌های PlayStation Plus: برنامه‌های اشتراک سالانه تا 50 درصد تخفیف برای مدت محدود دریافت می‌کنند: جزئیات

اشتراک PlayStation Plus Essential اکنون با 50 درصد تخفیف با قیمت اصلی روپیه ارائه می شود. 2999 برای عضویت 12 ماهه به روپیه کاهش یافت. 1,499. با این حال، قیمت فقط برای اولین چرخه اشتراک موثر خواهد بود، پس از آن کاربر باید قیمت اصلی روپیه را بازی کند. 2999. PlayStation Plus Essential ویژگی‌های عالی از جمله بازی‌های ماهانه، تخفیف‌های انحصاری، راهنمای بازی، فضای ذخیره‌سازی ابری و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

سونی برنامه های اشتراک سالانه با تخفیف را برای کاربرانی که قصد خرید عضویت جدید در پلی استیشن پلاس را دارند ارائه کرده است. این شرکت قیمت های کاهش یافته را در هر سه سطح – Essential، Extra و Deluxe – فقط برای بسته های سالانه ارائه می دهد. این پیشنهاد که در تاریخ 12 دسامبر به صورت زنده ارائه شده است، تا 20 دسامبر اعتبار دارد.

چند روز پیش، سونی معاملات جمعه سیاه PlayStation Plus را اعلام کرد و 25 درصد تخفیف برای هر یک از سه طرح عضویت 12 ماهه PlayStation Plus – PlayStation Plus Essential، Extra یا Premium ارائه کرد. در آن زمان، قیمت اشتراک PlayStation Plus Essential به روپیه کاهش یافت. 2249.

پلی استیشن پلاس اشتراک همه اعضای خود در هر سه سطح را اعلام کرده است. با این حال، هزینه تخفیف فقط برای کاربران پلی استیشن پلاس که یک طرح عضویت 12 ماهه را انتخاب می کنند، در دسترس است. فقط کاربران جدید یا مشترکینی که عضویت آنها منقضی شده است می توانند اشتراک سالانه با تخفیف PlayStation Plus را انتخاب کنند. در حالی که کاربران PlayStation Plus Essential از 50 درصد تخفیف در طرح اشتراک سالانه برای مدت محدود برخوردار می شوند، مشترکان PS Extra می توانند از 40 درصد تخفیف استفاده کنند و به اعضای PlayStation Deluxe 36 درصد تخفیف ارائه می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در همین حال، این شرکت همچنین بازی‌های رایگان ماهانه PlayStation Plus را برای دسامبر 2022 معرفی کرده است. این عناوین اکنون در دسترس اعضای طرح‌های PS Plus Essential، Extra و Deluxe/Premium هستند.

با اشتراک PlayStation Plus Deluxe، کاربران همچنین می‌توانند از کاتالوگ کلاسیک و همچنین آزمایش‌های بازی علاوه بر همه ویژگی‌های ارائه شده توسط اشتراک پلی‌استیشن اکسترا استفاده کنند. قیمت تخفیف‌خورده جدید اشتراک پلی‌استیشن پلاس دلوکس را فقط با قیمت روپیه به ارمغان می‌آورد. 3749 به جای روپیه 5749 با 36 درصد تخفیف.

از سوی دیگر، اشتراک پلی استیشن اکسترا اکنون تنها با قیمتی معادل روپیه ارائه می شود. 2999، 40 درصد کاهش نسبت به قیمت اصلی روپیه. 4999. مشابه اشتراک Essential، قیمت تخفیف عضویت اضافی فقط برای 12 ماه اعتبار دارد. علاوه بر ویژگی های ذکر شده در بالا، اشتراک PlayStation Extra کاتالوگ بازی را ارائه می دهد.