تریلر آواتار: راه آب، خانواده جیک را با قبیله متکاینا متحد می کند، رزرو پیشاپیش اکنون در هند باز است


آواتار: راه آب به تازگی آخرین تریلر منتشر شده است. دیزنی و استودیو قرن بیستم آخرین تریلری را برای دنباله مورد انتظار منتشر کردند و با انتقال طرفداران به اعماق دریای آبی، دنیای جادویی پاندورا را گسترش دادند. بیش از یک دهه از فیلم اصلی 2009 می گذرد، جیک سالی (سام ورثینگتون) و نیتیری (زوئه سالدانا) تشکیل خانواده داده اند. از آنجایی که یک تهدید آشنا به شکل ربات های مکانیکی در افق ظاهر می شود، آنها مجبور به نقل مکان می شوند و از قبیله Metkayina Na’vi خط ساحلی درخواست کمک می کنند. آواتار: راه آب در تاریخ 16 دسامبر در سینماها اکران می شود.

تریلر آواتار: راه آب

تونواری (کلیف کورتیس) رهبر متکاینا به اعضای قبیله خود می گوید: “با آنها مانند برادران و خواهران خود رفتار کنیم.” “راههای ما را به آنها بیاموز.” در حالی که در ابتدا به دلیل طرد شدن از کار کنار گذاشته شدند، اکنون به نظر می رسد که قبیله ساحلی درخواست های جیک را در نظر گرفته است، زیرا می بیند که اتحاد بین این دو چگونه می تواند در طول جنگ بزرگ مفید باشد. آئونگ، غواص آزاد جوان، به فرزندان جیک (ورثینگتون) قبل از شروع یک گشت و گذار هیجان انگیز در زیر آب، سوار بر ایلو مانند راز – شبیه به اسب های زمینی Na’، آموزش می دهد: “اگر می خواهید اینجا زندگی کنید، باید سوار شوید.” vi. تریلر The Avatar: The Way of Water سپس بر روی رابطه نزدیک متکاینا با تولکون ها، موجوداتی نهنگ مانند متمرکز می شود که قهرمانان ما یاد می گیرند با آنها ارتباط برقرار کنند.

تریلر Midway through Avatar: The Way of Water، ربات‌های مکانیکی با خلبان انسان، مسلح به شعله‌افکن‌ها، به سرزمین‌ها حمله می‌کنند و شروع به سوزاندن همه چیز در چشم می‌کنند. هر دو قبیله برای این مناسبت با هم متحد می شوند و بر فراز Skimwings در هوا سوار می شوند و حملات اولیه را به شکل نیزه ها و تیرهای بلند تخلیه می کنند و نقاط ضعف را در فضاپیماهای مهاجمان هدف قرار می دهند. همانطور که در تریلر قبلی دیده شد، دنباله به روند عاشقانه های ممنوعه خود ادامه می دهد – در این مورد، بین پسر جیک، لواک (بریتانیا دالتون) و متکاینا، Tsireya (بیلی باس) بومی متکاینا. وقتی از تولد به عنوان یک طرد شده صحبت می کند، دومی به او اطمینان می دهد که اعتمادش را می کند و می گوید: “من تو را می بینم” – پاسخی به فیلم آواتار در سال 2009.

آواتار: راه آب رزرو از قبل

رزروهای قبلی برای دنباله مورد انتظار جیمز کامرون اکنون در سراسر هند در قالب های ممتاز باز است. فروش بلیت‌ها به صورت زنده در BookMyShow و Paytm انجام می‌شود و استودیو قرن بیستم ادعا می‌کند که Avatar: The Way of Water شاهد نمایش‌های ۲۴ ساعته در سالن‌های منتخب خواهد بود و اولین نمایش‌ها از ساعت ۱۲ صبح به بعد شروع می‌شود.

کارگردان کامرون در صحبت با مجله GQ نگرانی های خود را در مورد تمایل به شکست در فیلم Avatar: The Way of Water ابراز کرد و مدعی شد که ساخت آن بسیار گران بوده و نشان دهنده “بدترین مورد تجاری در تاریخ سینما” است. او گفت برای اینکه این فیلم سودآور باشد، «باید سومین یا چهارمین فیلم پرفروش تاریخ باشید. این آستانه شماست. این زمان استراحت شماست.» این رقم برابر با 2 میلیارد دلار (حدود 16400 روپیه) در رقابت با فیلم عاشقانه خودش در سال 1997 است. تایتانیک. در مصاحبه‌ای با توتال فیلم، اوایل ماه جاری، این فیلمساز اعلام کرد که آماده است تا فرنچایز آواتار را با سه گانه پایان دهد، در صورتی که The Way of Water عملکرد ضعیفی از خود نشان دهد و از همه‌گیری COVID-19 و پلتفرم‌های پخش به عنوان موانع یاد کرد.

آواتار: راه آب در تاریخ 16 دسامبر در سینماهای سراسر جهان اکران می شود. در هند، این فیلم به زبان‌های انگلیسی، هندی، کانادایی، مالایالام، تامیل و تلوگو اکران خواهد شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع