تریلر اکشن زنده وحشتناک Diablo IV به کارگردانی برنده اسکار Chloé Zhao

ماه گذشته، بلیزارد اینترتینمنت جزئیات پیشرفت بازی Diablo 4 را شرح داد و به این نکته اشاره کرد که چگونه قصد دارد صدها ساعت پس از اتمام داستان اصلی شما را درگیر نگه دارد. با Capstone Dungeon شروع می شود که به شما امکان می دهد دویدن های مکرر را انجام دهید – در سختی های فزاینده – بنابراین می توانید انواع مختلفی از غارت ها را جمع آوری کنید و به قوی تر شدن ادامه دهید. Nightmare Dungeons نیز در حال بازگشت هستند و به شما این امکان را می‌دهند که یکی از بیش از 120 سیاه‌چال موجود در Sanctuary را انتخاب کنید و آن را به یک زمین بازی خشن‌تر تبدیل کنید. اینها را می‌توان با یافتن Nightmare Sigil فعال کرد، که اهداف دشوار، افزایش تعداد دشمن و پورتال‌هایی را که هیولاها را از قلمروهای دیگر بیرون می‌ریزند، اضافه می‌کند. متأسفانه، شما کنترلی روی زمان باز شدن پورتال ها ندارید، پس آماده باشید.

Diablo IV به تازگی یک تریلر لایو اکشن با مضمون ترسناک گوتیک دریافت کرده است، پیش از اکران آن در 6 ژوئن. آخرین کمپین تبلیغاتی، با نام “ناجیان تحت تعقیب”، توسط کارگردان برنده اسکار، Chloé Zhao (سرزمین عشایر) فیلمبرداری شده و کارگردانی مشترک آن را بر عهده دارد. Kiku Ohe، ترس و درگیری را که سرزمین های Sanctuary را فرا گرفته است، به تصویر می کشد. در این مکان پر پیچ و خم پر از هیولاها، بهشت ​​های بلند و جهنم های سوزان نبردهای مخربی را به راه انداخته و ساکنان آن را در آشفتگی قرار می دهند. دیابلو 4 در اواخر ماه گذشته رسما طلایی شد و نشان می دهد که برای حمل و نقل آماده است. و اخیراً، تحت یک رویداد بتا باز سرور اسلم قرار گرفت که در آن افت غارت‌های Legendary برای منعکس‌کننده نسخه روز اول تنظیم شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ژائو در بیانیه‌ای آماده گفت: «با کار با بلیزارد، ما این فرصت فوق‌العاده را داشتیم تا دنیای تاریک، هیجان‌انگیز و تخیلی Diablo IV را زنده کنیم. طرفداران دیابلو بسیار پرشور هستند و بسیاری از آنها بیش از دو دهه است که با این بازی همراه بوده اند. ما می خواهیم به درستی توسط طرفداران انجام دهیم، به فرهنگ غنی بازی و ساختن دنیای احشایی احترام بگذاریم و در عین حال احساسات قوی را که بازیکنان در حین غوطه ور شدن در بازی احساس می کنند، برانگیزیم. همانطور که قبلا ذکر شد، ژائو برای کارگردانی Nomadland در سال 2020 برنده جایزه اسکار شد که در آن سال جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن (فرانسیس مک دورمند) را نیز دریافت کرد. این فیلمساز سپس به فیلم‌های پرفروشی مانند ابدیت‌های مارول تبدیل شد و اکنون به کارگردانی اقتباسی از همنت، که داستان اگنس، همسر ویلیام شکسپیر را تصور می کند.

تریلر لایو اکشن بازی Diablo IV اساساً به عنوان توری از تراژدی عمل می‌کند، که با تصویری گسترده از مردی مسن شروع می‌شود که در حال عزاداری بر روی امتداد اسب‌های مرده در توندراهای یخی Sanctuary است. “هر کاری که می توانید انجام دهید. ما به شما التماس می‌کنیم،» او، رو به دوربین می‌گوید – در اصل با بازیکنانی صحبت می‌کند که زمین‌هایشان را از خرابی نجات می‌دهند. سپس بین فریادهای کمک از دیگر روح‌های بدبخت و عکس‌های حماسی قهرمانان ما که در برابر انبوهی از شیاطین مقاومت می‌کنند، به عقب و جلو می‌رود. قهرمانان، البته، پنج کلاس در Diablo IV را نشان می دهند – Barbarian، Sorcerer، Druid، Rogue، و Necromancer جدید، که می توانند اجساد را احضار و دستور دهند تا دستورات خود را انجام دهند. تریلر با تصویری از لیلیت، ملکه سوکوبی که از آسمان بیرون می‌آید، به پایان می‌رسد – در حال جنگ با فرشته دشمن سرسخت خود، ایناریوس، و در این روند، یک بار دیگر بر Sanctuary حکومت می‌کند.

Diablo IV در تاریخ 6 ژوئن برای رایانه های شخصی (از طریق Battle.net)، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series S/X منتشر می شود. دسترسی زودهنگام برای پیش‌سفارش‌های نسخه Deluxe و Ultimate از ۲ ژوئن در هند/ ۱ ژوئن در ایالات متحده آغاز می‌شود.