تریلر بازی Made-in-India Battle Royale ‘Indus’ منتشر شد، پیش‌ثبت‌نام اکنون در اندروید به صورت زنده

نکته ای که در تریلر Indus باید به آن توجه کرد این است که در حالی که شخصیت ها طراحی هنری عجیب و غریب دارند، هیچ مهارت خاصی به نمایش گذاشته نمی شود. یکی از سخنگویان SuperGaming پیشنهاد کرد که Indus یک تیرانداز قهرمان کلاسی مانند Overwatch یا Valorant نیست و نوید تغییراتی را در آینده می دهد. آنها اظهار داشتند: «بازیکنان قطعاً مدتی پس از راه‌اندازی، دیدگاه جالب ما را در مورد تقویت بازیکنان با برخی توانایی‌های خاص در دشت‌های Virlok خواهند دید». با این حال، من می توانم شخصیت هایی مانند سر تاج را ببینم که به لطف جعبه باریک و طراحی شخصیت جالب او انتخاب مورد علاقه او هستند – این شخصیت به معنای واقعی کلمه گنبد تاج محل را برای سر دارد. برای کسانی که به زبان هندی تسلط کافی ندارند، “آقا” به سر ترجمه می شود – یک بازی هوشمندانه برای این نام. سپس Big Gaj وجود دارد، که همانطور که از نامش پیداست، از روی یک فیل ساخته شده است که حضوری چشمگیر در زمین دارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

همانطور که در تریلر مشاهده می‌شود، Indus به شما امکان می‌دهد در زمان راه‌اندازی در هر دو منظر اول و سوم شخص بازی کنید، و دومی برای مدت کوتاهی به حالت FPS تغییر مکان می‌دهد. بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که دیواری شبیه به اکثر بازی های بتل رویال بر روی آنها بسته شود، و خواستگاری مبتنی بر مهارت و سیستم رتبه بندی بخشی از برنامه های توسعه بعدی است. و البته، دشمنان ربات/هوش مصنوعی در صورتی که Indus نتواند سرورها را به موقع پر کند، اضافه خواهند شد. در طول دوره راه‌اندازی، Indus فقط صف‌های انفرادی را ارائه می‌کند و گزینه‌های مبتنی بر تیم بعداً ارائه می‌شوند.

فیلم‌های موجود در تریلر Indus بر اساس یک ساخت پیش آلفا هستند، بنابراین از دیدن برخی نقص‌ها و یک عرصه خالی از جمعیت تعجب نکنید. در آن، شما به عنوان یک Mythwalker بازی می کنید، یک تفنگ اجیر شده برای COVEN، یک سندیکای بین کهکشانی، که به دنبال استخراج کیهان است – یک ماده معدنی نادر و طبیعی که می تواند فضا و زمان را تغییر دهد. کمی مرا به یاد حماسه علمی تخیلی فرانک هربرت می اندازد. این جنبه داستانی به گیم پلی نیز مربوط می شود، جایی که با وجود اینکه یک نبرد رویال است، حتی می توان به سادگی با ادعای آن در زمانی که زمان آن را فرا می خواند، پیروز ظاهر شد. هدف اصلی در اینجا جمع آوری Cosmium است که فقط یک بار در طول یک جلسه بازی تولید می شود. بازیکنان ماهر همچنان می توانند به شکار ولگردی و شکار بروند تا آخرین مردی باشند که ایستاده اند.

شرکت‌های بازی‌سازی هندی از دولت درخواست می‌کنند که بین بازی‌های پول واقعی و بازی‌های ویدیویی تمایز قائل شود

SuperGaming، توسعه‌دهنده مستقر در پون، تریلر گیم‌پلی عنوان بتل رویال آینده‌اش Indus را درست در زمان روز جمهوری منتشر کرده است. پیش‌ثبت‌نام‌ها اکنون در اندروید به صورت زنده انجام می‌شود و ثبت‌نام‌ها در iOS و iPadOS به زودی انجام می‌شود. زمان‌بندی نمی‌تواند مناسب‌تر باشد، زیرا این شرکت با افتخار از برچسب «ساخت هند» خود استفاده می‌کند، و از طریق معماری کلی، نام‌گذاری و افسانه‌های پیرامون سیاره‌ی نام‌دار که مدت‌ها خوابیده است، لمسی از فرهنگ هندی را در بازی گنجانده است. که افسانه های آن در سراسر کهکشان طنین انداز است. این تریلر برخی از بازی‌ها، سیستم غارت و مکان‌های کلیدی در نقشه جزیره شناور Virlok را روشن می‌کند.

ایندوس روی Unity به عنوان موتور پایه با یک «پشته فناوری تیراندازی sandbox» داخلی به نام Indus Engine کار می‌کند. حجم دانلود در حدود 500 مگابایت تخمین زده شده است، اگرچه ممکن است با اضافه شدن محتوای بیشتر، این مقدار افزایش یابد. در مورد مشخصات مورد نیاز، SuperGaming ادعا می کند که بازی بر روی دستگاه های تلفن همراه با رم 4 گیگابایتی یا بیشتر و تا زمانی که نسخه اندروید شما 6.0 و بالاتر باشد، به خوبی اجرا می شود.

پیش‌ثبت‌نام برای Indus اکنون در فروشگاه Google Play فعال است. نسخه های رایانه شخصی و کنسول در آینده انتظار می رود.

بازی Indus از روز عرضه رایگان خواهد بود و روش‌های کسب درآمد درون بازی مشابه دیگر عناوین این دسته را ارائه می‌کند، جایی که می‌توان لوازم آرایشی و سایر موارد درون بازی را از فروشگاه خریداری کرد. مکانیک های پیشروی مانند سیستم پاس نبرد هنوز تایید نشده است.