تریلر فصل سوم Emily in Paris: تاریخ انتشار نتفلیکس در 21 دسامبر در Tudum 2022

“این سخت ترین تصمیمی است که تا به حال گرفته ام. این فقط کاری است که من باید انجام دهم.» امیلی از طریق صداپیشگی در شروع اولین تریلر فصل سوم Emily in Paris می گوید. در همین حال، نماهایی از مردانی که او دوستشان داشته و زنانی که برای آنها کار کرده است به ما نشان داده می شود. (لوسین لاویسکونت، که در فصل 3 به بازی عشق امیلی ادامه می دهد، برای کسری از ثانیه ظاهر می شود.) اما این همه حواس پرتی است – امیلی در مورد یک کار بزرگ یا انتخاب شخصی صحبت نمی کند. داره از موهاش حرف میزنه امیلی در فصل 3 در حال چرت زدن است – از روی هوس، زیرا “این پاریس است.”

واکنش میندی (اشلی پارک) در حین ورود به حمام، واکنشی است که همه ما می‌توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم («امیلی، نه!»)، اما کاری که انجام شد انجام شد. امیلی باید از انتخاب هایی که انجام داده استقبال کند. بقیه تیزر تریلر فصل سوم Emily in Paris از امیلی تشکیل شده است که تعدادی لباس جدید و در مورد پاریس را به رخ می کشد – انصافاً، این نیمی از دلیل وجود این سریال است – قبل از اینکه گابریل (لوکاس براوو) مونتاژ را قطع کند و می پرسد: “خوبی امیلی؟”




منبع

فصل 3 امیلی در پاریس اکنون تاریخ انتشار دارد: 21 دسامبر. در رویداد آنلاین خود در Tudum 2022، نتفلیکس اعلام کرد که سریال رام کام به رهبری لیلی کالینز در دسامبر – تقریباً یک سال پس از ورود فصل 2 – بازخواهد گشت. در کنار آن، ما یک تیزر 30 ثانیه ای طنز برای امیلی در فصل 3 پاریس داریم که در آن امیلی کوپر (کالینز) تصمیم بزرگی در زندگی می گیرد. این کمی انحراف است، باید اعتراف کنم که به زودی متوجه خواهید شد. آینده سریال نتفلیکس از قبل مشخص شده است، زیرا امیلی در پاریس در ابتدای سال برای فصل های 3 و 4 تمدید شد.

امیلی در اعتراض به گابریل پارس می کند: “اونا فقط چتری هستند، باشه.” “گاهی اوقات، مردم وقتی همه چیز خوب است، چتری را کوتاه می کنند.” به نظر من یک نفر سعی می کند به خودش اطمینان دهد که همه چیز خوب است. اولین تریلر فصل 3 امیلی در پاریس در آنجا به پایان می رسد و با تاریخ انتشار و فصل 3 به زبان فرانسوی (“saison trois”) به پایان می رسد.

Laviscount نقش خود را در فصل 3 به عنوان مورد علاقه امیلی، الفی، یک بانکدار انگلیسی که در کلاس فرانسوی خود در طول فصل 2 به امیلی معرفی شد، مجدداً بازی خواهد کرد. هیچ چیز اضافه شده مهمی برای Emily در فصل 3 پاریس وجود ندارد.

Tudum Netflix 2022 – همه تریلرها و بزرگترین اعلان ها

فصل سوم Emily in Paris در 21 دسامبر در نتفلیکس در هند و سراسر جهان به نمایش درآمد.