تریلر فصل 2 نامتطابق: تنش ها در حال پیشروی به عنوان عاشقانه های جدید می آیند

تریلر فصل 2 نامتناسب اینجاست. پس از اعلام تاریخ انتشار در هفته گذشته، نتفلیکس اولین تریلر را برای دومین دوره رام کام Prajakta Koli و Rohit Saraf رونمایی کرد. با نزدیک شدن به پایان برنامه برنامه نویسی تابستانی، فصل 2 نامتناسب روابط جدیدی را با موسسه آراوالی به ارمغان می آورد، با رهبران ما در تلاش برای خم کردن دوستی های شکسته و برنامه ریزی شغلی خود در آینده است. Akarsh Khurana برای کارگردانی فصل دوم سریال Mismatched بازگشته است که در 14 اکتبر به طور انحصاری در نتفلیکس منتشر می شود.

سپس تریلر فصل 2 «عدم تطابق» قطع می‌شود تا دیدگاه ریشی را نشان دهد، که شروع به پیوند با یک عکاس جدید، سانسکروتی (سانجانا ساراتی) می‌کند. تمام تصورات منفی او در مورد عاشقانه بلافاصله به سطل زباله ریخته می شود، زیرا او با او راه های جدیدی را بررسی می کند. “تو با سرعت یوسین بولت موفق شدی دختر جدیدی پیدا کنی، نه؟” دیمپل با او روبرو می شود، در حالی که هنوز از لو رفتن برنامه اش عصبانی است – او معتقد است که ریشی مسئول آن بوده است. علاوه بر این، تریلر فصل دوم «عدم تطابق»، عایشه (احساس چانا) را معرفی می‌کند – معلوم نیست او یک دانش‌آموز است یا معلم – که فوراً توجه نامراتا (دویانی شوری) را به خود جلب می‌کند، کسی که مشخص شد در فصل 1 به زنان جذابیت دارد.

در فصل 2 نامتطابق، ماسکان جافری، تااروک راینا، کریتیکا بهارادواج و آبیناو شارما، بازیگران بازگشته ای نیز حضور دارند – آخرین آنها بیشتر به خاطر سریال The Office (هند) ویژه هات استار شناخته شده است.




منبع

تریلر فصل 2 «عدم تطابق» کمی بعد از اتفاقات دراماتیک، جایی که دیمپل (کولی) و ریشی (ساراف) از هم جدا شده اند، آغاز می شود. پس از این رویداد، به نظر می رسد دیمپل اکنون در دوست صمیمی خود هارش (ویهان سامت) آرامش پیدا کرده است، که وقتی از نظر عاطفی آسیب پذیر بود با او صحبت کرد. البته همکلاسی های او به این موضوع توجه کرده اند و می گویند: «دیروز جشن ها چطور بود؟ شما شروع به “پارتی” در راهرو کردید.” قابل درک است که ریشی، که زمانی قصد ازدواج با دیمپل را داشت، اکنون بسیار ناراحت است و باعث می شود که او کاملاً او را شبح کند. پروفسور سیدهارت سینها (رانویجی سینگها) به تنش‌های ایجاد شده توجه می‌کند و دوباره آنها را به‌عنوان آدم‌های کدنویسی تأیید می‌کند که جایی برای “پرخاشگری” ندارند.

همانطور که جلسه آکادمیک پیشرفت می کند، دیمپل مشتاق است برنامه خود را احیا کند، حتی از استادش برای فرصتی برای احیای التماس می کند. «اگر بفهمم چه کسی آنتی‌سوش را افشا کرده است [her app]، آیا می توانم روی آن کار کنم؟ او از یک سینها در حال زوال می پرسد. تریلر فصل 2 نامتناسب در پایان سال تحصیلی منتشر می شود، زیرا مربی ناندینی (ویدیا مالاواده) فرصتی را برای پنج دانشجو فراهم می کند تا به دانشگاه برتر او بپیوندند. دیمپل از ترس آینده‌اش شروع به انباشته شدن می‌کند، در حالی که مجبور می‌شود به “سابق” خود نگاه کند تا به دنبال علاقه عاشقانه جدیدش باشد.

فصل دوم Mismatched به طور انحصاری در نتفلیکس در تاریخ 14 اکتبر منتشر می شود.