تریلر فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves، شوخی آشفته و تخم مرغ عید پاک را ارائه می دهد.

تریلر فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves با نمایش تضاد شدید شخصیت بین شخصیت‌های اصلی، هوشمندانه باز می‌شود. هولگا بربر (میشل رودریگز) برخی از افراد بدجنس را به شکلی وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار می دهد، در حالی که ادگین (کریس پاین) باطل ترسو از کثیف شدن دستانش با تلاش برای بریدن دستبند طناب با مالیدن شدید آن به پله ها جلوگیری می کند. “میدونی چیه؟ در حالی که هولگا به تنهایی تیم راهزنان ادامه می دهد، من فکر می کنم احتمالاً در جای دیگری پله های تیزتر وجود دارد. سپس به یاد فرضیه فیلم می افتیم که ادگین را می بیند که گروهی از ماجراجویان سرکش را در سفری خارق العاده در جستجوی یک اثر باستانی رهبری می کند. یک شاخ جادوی مرموز که خود قهرمانان ما سهواً به شخص اشتباهی تحویل دادند و “بزرگترین شری که جهان تاکنون شناخته است” را آزاد می کند.

به نظر می‌رسد که این فیلم به شدت از ماهیت بازیگوش نقش‌آفرینی رومیزی همنام گرفته شده است. همچنین هیو گرانت در نقش فورج فیتزویلیام، سرکش حیله‌گر، بازی می‌کند که می‌توان مشاهده کرد که با قهرمانان ما دوست است قبل از اینکه دستور کار خود را ارائه دهد. این بازیگر قبلاً گفته بود که فیلم از نظر طنز “حساسیت مونتی پایتون” دارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves به تازگی تریلر جدیدی منتشر کرده است. پس از معرفی اولیه در San Diego Comic-Con در سال گذشته، این تریلر جدید نگاه بهتری به شخصیت‌های شرور، تن‌ها تخم‌مرغ و رویدادهای آشفته‌ای ارائه می‌دهد که گویی بازیکنان چندین 1 بر روی تاس انداخته‌اند. این ویژگی که در ابتدا قرار بود در جولای 2021 منتشر شود، به لطف همه‌گیری کووید-19 و سایر مشکلات داخلی، با تاخیرهای متعددی مواجه شد، تا اینکه در نهایت به کاهش سال 2023 رضایت داد. Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves در تاریخ 31 مارس در سینماهای سراسر جهان اکران می شود.

سپس اجمالی از نبرد آن‌ها با یکی از جادوگران سرخ تای، سوفینا (دیزی هد) به ما نشان داده می‌شود، که می‌توان مشاهده کرد که در حال تحریک یک دست گوشتی طیفی برای گرفتن دوریک است. همانطور که پیش از این گفته شد تریلر فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves با تخم مرغ عید پاک برای طرفداران بارگذاری شده است – که برخی از آنها در مصاحبه IGN با جاناتان گلدستاین و جان فرانسیس دیلی، کارگردان‌های همکارشان توضیح داده شده است. در ابتدا، ما یک نسخه بزرگ از Embershard داریم. امبرشاد در عرصات به پرخور بودن معروف است. و بنابراین، ما واقعاً می‌خواستیم به این ایده برای یکی از اژدهایان خود متمایل شویم.» دیلی توضیح داد. ما می‌خواستیم هر یک از اژدهای‌هایمان به‌نحو خودشان خاص باشند، زیرا مردم می‌دانند که اژدها چگونه است.» از طرف دیگر، بازیکنان Dark Souls باید بتوانند قفسه سینه تقلید را تشخیص دهند که پس از تحریک، با مجموعه ای از دندان های تیز باز می شود.

Xenk (Regé-Jean Page)، یک پالادین بسیار جدی، “جادوگران سرخ ارتشی از مردگان را ایجاد کردند”، وضعیت را برای قهرمانان ما توصیف می کند، که شروع به ایجاد ایده هایی برای انجام ماموریت می کنند. تریلر The Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves سپس تمرکز خود را بر روی هر یک از توانایی‌های آنها معطوف می‌کند – سوفیا لیلیس (It: Chapter Two) Doric شکل‌گیر است که در تبدیل شدن به حیوانات مختلف مهارت دارد و حتی به او اجازه می‌دهد در شکاف‌های کوچک حرکت کند. در همین حال، جاستیس اسمیت (کارآگاه پیکاچو) نقش سایمون جادوگر را بازی می کند که در طلسم کردن به شدت غیرقابل پیش بینی است.

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves در تاریخ 31 مارس در سینماهای سراسر جهان اکران می شود. در هند، این فیلم به زبان های تامیل و تلوگو نیز در دسترس خواهد بود.