تریلر قسمت هشتم House of the Dragon: مبارزه برای قدرت در Driftmark ادامه دارد

ویسریس با صدای بلند می گوید: «اگر خانه اژدها تقسیم شود، تاج نمی تواند محکم بایستد. در لحظات پایانی تریلر قسمت 8 House of the Dragon، دیمون در حال بررسی یک تخم اژدها است، در حالی که ایموند دستور حمله به فرزندان رینیرا را می دهد که به دلیل رنگ موهای تیره خود به عنوان حرامزاده معرفی شده اند.

تریلر قسمت 8 House of the Dragon با چیزی که به نظر می رسد یک جهش زمانی جزئی به نظر می رسد آغاز می شود و اتو های تاور (ریس ایفانس) را به عنوان دست پادشاه به قدرت می رساند. با توجه به غیبت غیرقابل توضیح پادشاه ویسریس (پدی کنسیدین)، او اکنون خود را به عنوان حاکم موقت منصوب می کند. او به دربار اعلام می‌کند: «به‌عنوان هند، من با صدای پادشاه در این مورد و همه مسائل دیگر صحبت می‌کنم». پرنسس رینیرا (اما دارسی) به وضوح از تغییر قدرت ناراحت است و خانواده های تاور را “افعی ها” می نامد که آماده می شوند اولین ضربه خود را از روز بعد وارد کنند. شاهزاده دیمون (مت اسمیت) به رینیرا می گوید: «پس به فرود پادشاه».

تریلر قسمت هشتم House of the Dragon منتشر شد. اچ‌بی‌او پیش‌نمایش اپیزود هفته‌ی آینده از سری پیش‌درآمد بازی تاج و تخت را حذف کرد، که در پی مجروحیت نامشخص لرد کورلیز ولاریون، مبارزه برای تاج و تخت Driftmark را پیش‌بینی می‌کند. قسمت 8 خانه اژدها با عنوان “ارباب جزر و مد” کمی پس از درگیری در پادشاهی دریانوردان که منجر به مرگ های ساختگی و آغاز درگیری شد، شروع می شود. قسمت 8 House of the Dragon در 10 اکتبر ساعت 6:30 صبح IST / 9 اکتبر ساعت 21 به وقت شرقی به ترتیب از دیزنی+ هاتستار و اچ‌بی‌او مکس پخش می‌شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

قسمت‌های جدید House of the Dragon هر دوشنبه ساعت 6:30 صبح به وقت IST در دیزنی+ هاتستار در هند و یکشنبه ساعت 9 شب به وقت شرقی از HBO Max هرجا که در دسترس باشد پخش می‌شود. فصل 1 شامل 10 قسمت است.

به نظر می‌رسد که این دو در حال برنامه‌ریزی نوعی حمله هستند، و وقایع قسمت 7 به عنوان کاتالیزور عمل می‌کنند – ایموند (ایوان میچل)، پسر دوم آلیسنت، چشم خود را در جریان درگیری در Driftmark از دست داد. این امر رینیرا و ملکه آلیسنت (اولیویا کوک) را به دشمنان سرسخت تبدیل کرد و از دومی ترغیب کرد که با یک خنجر به سمت مجرمان جوان برود و دقیقاً انتقام بگیرد. تریلر قسمت 8 خانه اژدها سپس تمرکز خود را به پادشاهی دریانوردان تغییر می‌دهد، جایی که لرد کورلیز ولاریون (استیو توسن) با نام مستعار مار دریایی زخمی شدید گرفته و او را از صحنه خارج کرده است. برادرش ویموند (ویلبرت چارلز جانسون) که از این فرصت وسوسه شده تصمیم می گیرد برای آن ادعایی کند.