تریلر Ariyippu: فیلم Kunchacko Boban Malayalam برای پخش در 16 دسامبر در نتفلیکس

سفر Ariyippu (اعلامیه) تا کنون کاملاً خوشحال کننده و رضایت بخش بوده است. من از استقبالی که این فیلم در جشنواره های مختلف فیلم در سراسر جهان دریافت کرده است خوشحالم و اکنون که خانه خود را در نتفلیکس پیدا کرده است، مشتاقانه منتظر تماشاگران فیلم در سراسر جهان و واکنش آنها به آن هستم. نارایانان کارگردان در بیانیه آماده شده گفت: این فیلم درباره بیماری همه گیر و داستان یک زوج و مبارزه آنها برای زنده ماندن از طریق آن است.

Ariyippu برای پخش در 16 دسامبر در نتفلیکس در دسترس خواهد بود.

تریلر Ariyippu با مقدمه ای بر زندگی این زوج مالایی آغاز می شود که با کارگر و همسرش رشمی (دیویا پرابها) شروع می شود، که نه تنها تجربه صحبت کردن به هندی را ندارد بلکه دائماً تحت نظارت رئیسش قرار دارد. شخصیت بی نام فیصل مالک او را به عنوان یک پروتکل استاندارد زیر سوال می برد تا از مسائل آلودگی جلوگیری کند. “آقا، آن را نمی کند. لطفاً به او بگویید، آقا،» او به زبان مادری‌اش پاسخ می‌دهد، در حالی که ما با تصاویری از او که دستش را زیر آب صابون می‌برد و تلاش می‌کند آن را از بین ببرد، استقبال می‌کنیم. سپس برای نشان دادن وضعیت خانه او، یک مجتمع آپارتمانی کوچک و ویران، که یک خانواده سه نفره در آن زندگی می کنند، قطع می شود. شوهر هاریش (بوبان) در اینجا در کانون توجه قرار می گیرد، زیرا می بینیم که او در تلاش است برای این زوج ویزا بگیرد تا برای زندگی بهتر به خارج از کشور مهاجرت کنند. از آنجایی که در اوج قرنطینه قرار دارد، اکنون اوضاع حتی دشوارتر شده است.

این زوج با مشکل قانونی مواجه می شوند و پلیس محلی آن را دلیل کافی برای توقف زندگی آنها می دانند. شما آن دو ویدیوی اول را گرفتید، درست است؟ و همسرت در آن بازی می کرد. این بخشی از شواهد است!»، یک افسر ارشد پلیس (سیدارث بهاردواج) به آنها اطلاع می دهد. تریلر Ariyippu سپس به مونتاژی از سرنخ‌های ما تبدیل می‌شود که سعی می‌کنند به سیستم‌های امنیتی کارخانه نفوذ کنند و حقیقت را در مورد کل وضعیت و بدرفتاری با کارکنان آن فاش کنند. همکار ریشی (لولین میشرا) به هاریش می گوید: «در واقع، من می خواهم پلیس به اینجا بیاید و تحقیق کند. اما آنها نباید از رشمی، بلکه سیستم اینجا را زیر سوال ببرند.»

Ariyippu: Netflix فیلم Kunchacko Boban Malayalam را از کارگردان ماهش نارایانان خرید


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

“شما باید منتظر ویزا باشید. من هرگز در مورد بازپرداخت چیزی نگفتم،” یک کارمند دفتر به او می گوید، در حالی که بوبان معتقد است که در حال کلاهبرداری است. «فعلاً بمان. حداقل کار داری وضعیت من را تصور کنید.» تریلر Ariyippu سپس برخی از عملکردهای داخلی کارخانه دستکش را نشان می دهد که شامل برخی مواد استفاده شده/آلوده است و یک ویدیوی احتمالاً گمراه کننده از یک رشمی نقابدار در حال ارائه رابطه جنسی دهانی به یک همکار. قابل درک است که هاریش با عجله به خانه می رود تا از همسرش سؤال کند و اولین ضربه مهم را در رابطه آنها ایجاد می کند. «رشمی، به من دروغ نگو! آن ویدئو در ایستگاه مهره زنی B-block گرفته شده است. مردم دیده اند که شما به آنجا رسیده اید.» او فریاد می زند. تنش در محل کار آنها ادامه می یابد، زیرا به نوعی، رئیس به ویدیوی مجرمانه دسترسی پیدا کرد.

Ariyippu، فیلم آینده ماهش نارایانان با بازی Kunchacko Boban در نقش اصلی، به تازگی یک تریلر و تاریخ انتشار دریافت کرده است. پس از دور زدن دور جشنواره فیلم در ماه آگوست، نتفلیکس حقوق آن را خریداری کرد و آن را به یک پلتفرم انحصاری تبدیل کرد که از 16 دسامبر برای پخش در دسترس است. این فیلم در دهلی نو و در اوج همه‌گیری COVID-19 اتفاق می‌افتد. زوجی که در یک کارخانه دستکش‌های پزشکی کار می‌کنند و آرزوی مهاجرت به خارج از کشور برای زندگی بهتر را دارند. اما وقتی یک ویدیوی قدیمی در بین کارگران ظاهر می شود، تهدیدی برای از بین بردن رابطه، شهرت و شغل آنها می شود.