تریلر Enola Holmes 2: Millie Bobby Brown اولین پرونده رسمی خود را در Tudum 2022 هدایت می کند




منبع

تریلر Enola Holmes 2 با تعقیب کارآگاه جوان ما (براون) توسط افسران پلیس محلی آغاز می شود – احتمالاً به دلیل سوء تفاهم. در قالب دیوار چهارم طراحی شده است، جایی که انولا فرضیه دنباله را توضیح می دهد. «اسم من انولا هلمز است. من یک آژانس کارآگاهی راه‌اندازی کردم.» او با افتخار می‌گوید – فقط برای اینکه متوجه شدم زندگی به عنوان یک کارآگاه زن آنقدرها هم که به نظر می‌رسد آسان نیست. غرق در سایه برادر بزرگتر و جاافتاده ترش شرلوک (کاویل)، یک روز شانس به او می رسد، به شکل یک دختر چوب کبریت بی پول.

Enola Holmes 2 در تاریخ 4 نوامبر، به طور انحصاری در نتفلیکس در سراسر جهان منتشر می شود.

“خواهر من. او یک هفته پیش ناپدید شد،» دختر ناشناس می گوید که بلافاصله با یک بله مواجه می شود. انولا با اعتماد به نفس می گوید: «در نهایت، من به تنهایی یک کارآگاه خواهم بود، شایسته نام هلمز. تریلر انولا هولمز 2 نیز به رمانتیک اشاره می کند، زیرا با ویسکونت توکسبری (لوئیز پارتریج)، وارث فراری مارکز فقید باسیل وتر آشنا می شویم. همانطور که سرنخ‌ها مشخص می‌شوند، قهرمان ما با برادرش برخورد می‌کند که فاش می‌کند که پرونده‌های آن‌ها به هم مرتبط است – و باعث می‌شود آنها یک بار دیگر، هرچند با اکراه، با هم متحد شوند. می دانید، رقابت کلاسیک خواهر و برادر.

Tudum Netflix 2022 – همه تریلرها و بزرگترین اعلان ها

انولا هولمز 2 همچنین سوزان ووکوما را بازی می‌کند که دوباره نقش ادیت، رزمی‌کار تاریخی بریتانیایی که هنرهای Eudoriamartial را آموزش می‌داد، بازی می‌کند. از بازیگران جدید فیلم می‌توان به دیوید تیولیس (David Thewlis) اشاره کرد.زن شگفت انگیز) که در تریلر به عنوان یک خبره ثروتمند و شارون دانکن بروستر (Dune) به تصویر کشیده شده است.

تریلر Enola Holmes 2 در اینجا منتشر شده است. روز شنبه، در رویداد آنلاین خود در Tudum 2022، نتفلیکس از اولین تریلر دنباله معمایی به رهبری میلی بابی براون، پیش از اکران آن در 4 نوامبر، پرده برداری کرد. بر اساس مجموعه رمان های جوان-بزرگسال همنام، در این فصل بعدی، کارآگاه نوجوان برای رسیدگی به اولین پرونده رسمی خود باز می گردد. هنری کاویل و هلنا بونهام-کارتر به ترتیب در نقش برادر بزرگتر شرلوک هلمز و مادرسالار ائودوریا بازی می کنند. هری بردبیر برای کارگردانی از فیلمنامه ای که جک تورن نوشته است، بازگشته است.