تریلر Heart of Stone: آلیا بات، گال گدوت، اکشن هیجان انگیز نتفلیکس خود را در Tudum 2022 تیس می کنند.

Heart of Stone برای شروع یک فرنچایز اکشن هیجان انگیز، شبیه به ماموریت غیرممکن به رهبری تام کروز طراحی شده است. این یک سفارش بزرگ است – کروز در حال حاضر نزدیک به سه دهه است که فیلم‌های M:I را می‌سازد – اما نت‌فلیکس از داشتن IPهای خاص خود بسیار ناامید شده است. در واقع، Gadot قبلاً در مرکز یک اکشن هیجان‌انگیز دیگر به نام Red Notice بوده است که قرار است یک فرنچایز برای نتفلیکس باشد.

نگاه اول Heart of Stone اینجاست. در رویداد آنلاین خود در Tudum 2022، نتفلیکس اولین تیزر تریلر فیلم اکشن جاسوسی مهیج به رهبری گال گدوت را منتشر کرد، ترکیبی از قسمت هایی از پشت صحنه که اعضای آن بازیگران آن را به نمایش گذاشت – جیمی دورنان و آلیا بات نیز بخشی از این فیلم هستند. Heart of Stone – صحبت در مورد آنچه می توانیم انتظار داشته باشیم. بات اولین حضور خود در هالیوود را در سریال Heart of Stone انجام می دهد که بر روی مامور سیا راشل استون (گادوت) متمرکز است. تام هارپر (هوانوردان) بر اساس فیلمنامه ای از نویسنده کتاب های کمیک گرگ روکا (Greg Rucka) کارگردانی می کند.زن شگفت انگیز) و آلیسون شرودر (شکل های پنهان).




منبع

Heart of Stone قرار است در سال 2023 در نتفلیکس در هند و سراسر جهان منتشر شود.

گدوت هنگام بازگشت می گوید: «ما واقعاً می خواستیم مطمئن شویم که آن را واقع بینانه نگه می داریم، تا مردم درد را احساس کنند. شخصیت او “با آدرنالین زندگی می کند، او به آن معتاد است.” چند ثانیه دیگر از اکشن – تصادف با ماشین، تعقیب و گریز ماشین برفی، انفجار، و پریدن مردم از هواپیما – با پایان یافتن تیزر تریلر Heart of Stone وجود دارد.

شما می دانید برای چه چیزی ثبت نام کرده اید. بدون دوست، بدون رابطه. کاری که ما انجام می‌دهیم خیلی مهم است،» یک شخصیت دیده نشده در ابتدای اولین تریلر Heart of Stone، قبل از اینکه گدوت برای توصیف فیلم به صدا درآید، می‌گوید: «این یک اکشن هیجان‌انگیز و فوق‌العاده است.» سپس بات وارد می‌شود تا اضافه کند. که Heart of Stone “شخصیت هایی دارد که شما واقعاً با آنها ارتباط برقرار می کنید و آنها را احساس می کنید.” چند ثانیه دیگر از قطعه‌های اکشن Heart of Stone به ما داده می‌شود، قبل از اینکه دورنان بگوید که «خیلی اتفاق می‌افتد، و در مقیاس بزرگ است».

Tudum Netflix 2022 – همه تریلرها و بزرگترین اعلان ها

نتفلیکس که در اواخر سال 2020 با گادوت معرفی شد، در اوایل سال 2021 برای فیلم Heart of Stone معرفی شد. دورنان در فوریه امسال به بازیگران پیوست و بات در ماه مارس در کنار سوفی اوکوندو، ماتیاس شویفر، جینگ لوسی و پل آماده ای اضافه شد. فیلمبرداری نیز در ماه مارس – رفتن به لندن، ریکیاویک و لیسبون – آغاز شد و در ژوئیه به پایان رسید.