تریلر Jubilee: سری ویدیوهای پرایم جدید Vikramaditya Motwane که زرق و برق و رسوایی ها را در دوران طلایی بالیوود به تصویر می کشد.

پنج قسمت اول Jubilee در 7 آوریل در Amazon Prime Video پخش می شود.

مجموعه وب آینده Vikramaditya Motwane Jubilee به تازگی یک تریلر دریافت کرده است. آمازون پرایم ویدیو قبل از اولین نمایش خود در 7 آوریل، تریلری برای نمایش، نامه ای عاشقانه به عصر طلایی بالیوود منتشر کرده است که زندگی یک ستاره در حال ظهور، سران استودیو، یک دختر ناوچ و غیره را به تصویر می کشد. رویاها و تلاش برای ساخت آن در تجارت فیلم. اگرچه این فرضیه کمی شبیه دیمین شزل به نظر می رسد بابل، لحن تریلر Jubilee در هیچ کجا به این اندازه پرهیاهو یا بلند نیست – یا به مواد مخدر دامن زده است. Motwane – که بیشتر برای بازی‌های مقدس نتفلیکس شناخته می‌شود – کارگردانی سریال 10 قسمتی را بر اساس فیلمنامه‌ای توسط Atul Sabharwal (Aurangzeb) بر عهده دارد. قسمت‌های ۱ تا ۵ Jubilee در ۷ آوریل منتشر می‌شوند، در حالی که ۶ تا ۱۰ باقی‌مانده هفته بعد در ۱۴ آوریل منتشر می‌شوند.

«جوبیل برای من به عنوان یک بازیگر کاملاً بیهوده بود. وقتی داستان و به خصوص سفر بینود را شنیدم، فهمیدم که باید این کار را انجام دهم. این یکی از چالش‌برانگیزترین شخصیت‌هایی است که تا به امروز بازی کرده‌ام، اما در عین حال ارزشمندترین شخصیت‌هایی است. ویکرامادیتیا موتوانه یک آدم بدجنس است، او نه تنها در من، بلکه در کل بازیگران و عوامل فیلم توانسته بهترین ها را به نمایش بگذارد. در Jubilee همچنین ناندیش ساندو (سوپر 30) و رام کاپور (تاپاد) ایفای نقش می‌کنند و موسیقی متنی قدیمی ساخته آمیت تریودی را به نمایش می‌گذارند.

در حالی که به صراحت در تریلر Jubilee ذکر نشده است، به طور ضمنی گفته می شود که این حادثه پنهان شده و بینود هویت مدن کومار را به خود گرفته است. (مطمئن نیستم که آنها در مورد ظاهر صورت او چه کردند؟) او به تدریج در حال بالا رفتن رتبه ها – شرکت در مهمانی های مجلل، امضا امضا و لذت بردن از مناظر تماشاگران که دیالوگ هایش را تکرار می کنند، دیده می شود. البته هر زمان که اوضاع از خط خارج می شود، مدیران استودیو حاضر می شوند تا شخصیت واقعی ستاره را یادآوری کنند. روی می‌گوید: «من استودیو را رهن کرده‌ام تا این فیلم را تأمین مالی کند و از تو «مادان کومار» بینود بسازم.

تریلر Jubilee که در هند تازه استقلال یافته می‌گذرد، با صدای یک زن نادیده شروع می‌شود: «چه چیزی در مورد برخی افراد عالی است؟ وقتی قطعه زمینشان به آنها داده نشود، آن را فتح می کنند.» در بمبئی در سال 1947، ما با یک بازیگر آینده دار به نام مدان کومار آشنا می شویم که سریکانت روی (Prosenjit Chatterjee) رئیس خانه تولید روی تاکیز (Roy Talkies) به شدت از او خواسته است تا در یکی از فیلم هایش بازی کند. وارد Binod Das (Aparshakti Khurana)، که به عنوان “سرباز وفادار” روی تصویر شده است، که برای اسکورت مادان کومار از لاکنو به بمبئی فرستاده می شود. با این حال، همه چیز در سفر برگشت، زمانی که ماشین آنها در نهایت تصادف می کند و آتش می گیرد، خراب می شود و کومار در داخل ماشین گیر می کند. بینود که همیشه دوست داشته ستاره شود، تصمیم می گیرد از این فرصت استفاده کند و کومار را مرده رها کند و دست خالی برگردد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در درجه اول جی خانا (سیدهانت گوپتا)، یک کارگردان تازه کار مشتاق است که قصد دارد با مدان کومار فیلم بسازد. مدن سنگی/ بینود به او هشدار می دهد: «اگر اینقدر به هدر دادن پول علاقه داری، برو در کازینو قمار کن. سپس نیلوفر (وامیقا گابی)، یک خواننده-رقصنده، که با اجرای زنده در برابر تماشاگران زندگی خود را تامین می کند و معتقد است که باید بدن یا روح خود را تسلیم کرد تا بتواند در این صنعت حضور یابد. ما همچنین با ستاره دیگری، سومیترا کوماری (آدیتی رائو هیداری) آشنا می‌شویم که مأموریت دارد مادان کومار جعلی و دخالت همسرش روی را در مخفی‌کاری افشا کند – او عاشقانه با شخصیت واقعی درگیر بود و به دنبال عدالت است.