تریلر The Elephant Whisperers عصبانیت های دلگرم کننده یک بچه فیل یتیم را نشان می دهد


The Elephant Whisperers، مستندی کوتاه در مورد طبیعت آینده از هند، به تازگی یک تریلر دریافت کرده است. این مستند که در منطقه حفاظت شده ببر Mudumalai در تامیل نادو اتفاق می افتد، داستان دلگرم کننده یک زوج مسن به نام بومن و بلی را دنبال می کند که زندگی خود را وقف مراقبت از یک بچه فیل یتیم می کنند. منتظر نماهای دیدنی زیادی با این عکس باشید، زیرا زن و شوهر این موجود ملایم را حمام می کنند، زنگی را دور گردنش می بندند و حتی نام او را راگو می گذارند – او را به عنوان فرزند خود به خانواده اضافه می کنند. The Elephant Whisperers اولین کارگردانی Kartiki Gonsalves است و قرار است در تاریخ 8 دسامبر در نتفلیکس منتشر شود.

تریلر فیلم The Elephant Whisperers بر روی عصبانیت های کوچک ناشی از این موجود باشکوه تمرکز دارد، مانند امتناع از زیر سایه آمدن در هنگام بارندگی یا ثابت ماندن در یک مسیر خاص هنگام قدم زدن روزانه. او دوست دارد فقط در این مسیر قدم بردارد. بلی عادت های خود را توصیف می کند. “ببین چقدر شیطون هستی؟” یک تاپیک قدیمی‌تر از صفحه نتفلیکس عنوان نشان می‌دهد که مراقبت از فیل‌ها یک کسب‌وکار خانوادگی است که نسل‌های زیادی را در بر می‌گیرد، که در این تریلر بیشتر توضیح داده می‌شود، زیرا می‌بینیم که راگو برای برخی فعالیت‌های فاش نشده به شهر مجاور اسکورت می‌شود. همچنین عکسی از او در حال شرکت در یک مراسم مذهبی وجود دارد، احتمالاً برای دفع هر گونه فال بد.

«تکمیل این فیلم یک رویا بوده است. من همیشه ارتباط عمیقی با دنیای طبیعی خود احساس کرده ام. من بسیار مفتخرم که این داستان ویژه بومن و بلی و گوساله فیل آنها، راگو را تعریف کنم. «جوامع بومی ذخیره بزرگی از دانش برای به اشتراک گذاشتن با ما در مورد نحوه محافظت و پرورش محیط زیست و موجوداتی که آن را با آنها به اشتراک می گذاریم، دارند. هدف من این است که به قلب مخاطبان در سراسر جهان نزدیک شوم، درگیر کنم و به آنها کمک کنم تا ارتباط ما با فیل‌ها و سایر موجودات زنده‌ای را که با آنها به اشتراک می‌گذاریم، درک کنند.»

این مستند کوتاه 41 دقیقه ای به زبان تامیل همراه با زیرنویس انگلیسی در دسترس خواهد بود. فیلم The Elephant Whisperers توسط Guneet Monga و Achin Jain تحت پرچم Sikhya Entertainment آنها تولید می شود که بیشتر برای The Lunchbox به رهبری عرفان خان شناخته می شود. نجواگران فیل در اوایل ماه نوامبر در جشنواره فیلم DOC NYC 2022 در ایالات متحده حضور داشتند.

The Elephant Whisperers در تاریخ 8 دسامبر در نتفلیکس در سراسر جهان منتشر می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

TRAI به دنبال نظر عمومی در مورد نمایشگر شناسه تماس‌گیرنده برای تلفن‌های همراه است تا تماس‌گیرندگان کلاهبردار و هرزنامه را شناسایی کند.

ویدیوی برگزیده روز

آیا انعطاف پذیری دلیل کافی برای خرید Lenovo Yoga AIO 7 است؟





منبع