تریلر The Last of Us: پدرو پاسکال، بلا رمزی سفر به غرب پساآخرالزمانی، خصمانه

قسمت بعدی در تریلر سریال تلویزیونی The Last of Us توضیحی را نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که چیزی در خون الی وجود دارد که مانع از تبدیل شدن او به یک «هیولا»، علیرغم گاز گرفتن می‌شود. او به تس (آنا تورو)، شریک جنایت جوئل، که آنها را در ماموریت همراهی می‌کند، می‌گوید: «جایی در غرب، آنها در حال کار بر روی یک درمان هستند. در مونتاژی از نماها، خیابان‌های پر از رشد، ستیزه‌جویان در حال نفوذ به شهرک‌ها، یک خودروی زرهی و انبوهی از اجساد به ما نشان داده می‌شود که همگی با تصاویری که در بازی ویدیویی اصلی 2013 ارائه شده بود، طنین‌انداز می‌شوند. چند شخصیت جدید نشان می‌دهند که رفتن به غرب ایده بدی است و باعث می‌شود جوئل به بدترین نتایج فکر کند، البته برای لحظه‌ای کوتاه.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تریلر سریال تلویزیونی Last of Us سپس به مونتاژی از شخصیت‌های متعددی می‌پردازد که با شیوع شیوع بیماری کنار می‌آیند، از جمله بیل با موهای چرب نیک آفرمن، متحد بعید که دیده شده است که دشمنان آینده را زیر پا می‌گذارد. پس از انتشار کارت عنوان، نگاهی به Bloater وحشتناک، چهارمین و آخرین مرحله تکاملی، که پس از سال ها قرار گرفتن در معرض عفونت مغزی Cordyceps است، می اندازیم.

تریلر سریال The Last of Us منتشر شد. HBO Max قبل از اولین نمایش خود در ماه آینده، تریلر موردانتظار و اقتباسی لایو اکشن خود از بازی بازمانده زامبی‌کش را منتشر کرده است که نگاهی تازه به جوئل (پدرو پاسکال) و الی (بلا رمزی) نقش اول ما دارد. آنها با احتیاط به سمت سواحل غربی به شدت آلوده حرکت می کنند. نیل دراکمن، نویسنده اصلی بازی، به کارگردانی یک قسمت از سریال HBO پیوسته و با کریگ مازین همکاری می کند.چرنوبیل) به عنوان همکار. مجموعه تلویزیونی The Last of Us در تاریخ 16 ژانویه در دیزنی + Hotstar در هند پخش می شود.

تریلر سریال تلویزیونی The Last of Us با صداگذاری آغاز می‌شود، زیرا رهبران ما به سمت یک ساختمان طلایی در دوردست می‌روند که احتمالاً نماینده خانه ایالتی ماساچوست است، جایی که دختر نوجوان الی (رمسی) باید در آنجا تحویل داده شود. او از جوئل (پاسکال) بازمانده سرسخت می پرسد: “اگر فکر نمی کنید برای دنیا امیدی وجود دارد، چرا به این کار ادامه دهید؟” . او پاسخ می‌دهد: «تو دنیا را ندیده‌ای، پس نمی‌دانی»، در حالی که ما با تصاویری از او که مخفیانه از کنار یک کلیک عبور می‌کند استقبال می‌کنیم. “تو به خاطر خانواده ادامه بده.” جوئل پس از از دست دادن دخترش در طول شیوع بیماری در تگزاس، به فردی افسرده و غیرقابل اعتماد تبدیل شده است که فعلاً الی را به عنوان “محموله” در نظر می گیرد.

مجموعه تلویزیونی The Last of Us در تاریخ 16 ژانویه 2023 در دیزنی + Hotstar در هند به نمایش درآمد. مناطقی که HBO/HBO Max در دسترس هستند، می‌توانند نمایش را در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳، از ساعت ۶ بعدازظهر PT/۹ بعد از ظهر به وقت شرقی پخش کنند.

مارلین (مرل دندریج)، رهبر شورشی فایرفلایز، به الی اطمینان می دهد و این ایده را در ذهن او القا می کند که آینده جهان در دستان دختر جوان است، “تو هدفی بزرگتر از آنچه هر یک از ما تصور می کردیم دارید.” در حالی که تریلر سریال The Last of Us به بازخوانی مالیخولیایی «Take on Me» از A-Ha ادامه می‌دهد، تصویری از مادر الی وجود دارد که توسط اشلی جانسون بازی می‌شود. او به عنوان صداپیشه برای شخصیت درون بازی خدمت کرد – در نسخه اصلی PS3، ریمستر و “ریمیک” تازه منتشر شده. به اندازه کافی دقیق نگاه کنید، و ممکن است بتوانید تروی بیکر – صداپیشه اصلی جوئل – را به عنوان یکی از اعضای باند دیوید، گروه بازمانده آدمخوار، ببینید.