تریلر Transformers: Rise of the Beasts شاهد همکاری Optimus Prime با Animalistic Optimus Primal است

تریلر The Transformers: Rise of the Beasts سپس نگاهی کوتاه به Bumblebee می‌کند، که آخرین بار در سال 2018 یک فیلم اسپین‌آف همنام را با Hailee Steinfeld دریافت کرد و اکنون طراحی ارتقا یافته‌ای دارد تا با تم یکپارچه‌سازی‌شده مطابقت داشته باشد. با این حال، این بار، متحد انسان نوح (آنتونی راموس) است، که در لحظه ای که ماشین او با لوگوی تازه Autobots شروع به چرخیدن می کند و برای فرار از پلیس تعقیب کننده هولوگرام های فریبنده متعددی ایجاد می کند، به هم می ریزد. همانطور که ممکن است با مهارت آنها حدس بزنید، نوح با Mirage، رباتی که در سال 2011 در Transformers: Dark of the Moon کشته شد، همکاری می کند. این نسخه ریبوت جدید توسط پیت دیویدسون (جوخه انتحار) صداپیشگی می‌شود که جانشین فرانچسکو کوئین (جوخه) می‌شود که یک هفته پس از اکران فیلم در سال 2011 درگذشت.

چند عکس اکشن نگاهی اجمالی به پلیکان سر به فلک کشیده ایرازور (میشل یوه)، یوزپلنگ مکانیزه چیتور، و آرسی (لیزا کوشی) خودروی نمادین زن را نشان می‌دهد که روی یک ون فولکس واگن برای اسکیت سواری در بزرگراه و طفره رفتن از ورودی دیده می‌شود. موشک ها شریک انسانی او در انتهای تریلر Transformer: Rise of the Beasts نشان داده می شود – النا، با بازی دومینیک فیشبک (یهودا و مسیح سیاه)، که به شکل معمول، در ابتدا از سایبرتونین وحشت دارد. او با ترس با خود زمزمه می کند: “این نمی تواند واقعی باشد، این نمی تواند واقعی باشد.”

با وجود اینکه به عنوان یک راه اندازی مجدد در نظر گرفته شده است، Transformers: Rise of the Beasts به عنوان دنباله ای برای سال 2018 عمل می کند. زنبور عسل. برای هفتمین فیلم از مجموعه Transformers، مایکل بی – که پنج فیلم اول را با شیا لابوف کارگردانی کرد – به عنوان تهیه کننده بازمی گردد. در این فیلم صدای پیتر دینکلیج در نقش Scourge، Michaela Jaé Rodriguez در نقش Nightbird و David Sobolov در نقش Battletrap نیز ایفای نقش می‌کنند.

تریلر فیلم Transformers: Rise of the Beasts با مجموعه ای از کارت های عنوان هشدار آغاز می شود، زیرا در دهه 90 با بروکلین، نیویورک آشنا شده ایم. “برای میلیون ها سال، جهان ما تغییر کرده است. اما چیز دیگری بیدار شده است.» این نوشته می‌خواند، قبل از اینکه به جنگلی متراکم که در آن گوریل مکانیکی فوق‌العاده Optimus Primal (پرلمن) زندگی می‌کند، که سعی می‌کند یک جفت کوهنورد را بترساند. اپتیموس پرایم (پیتر کالن) که طرفداران مورد علاقه او را دنبال می کند، داغ است، که با یک مینی تفنگ پر شده به قصد محافظت از آنها بیرون می زند.

من کسی نیستم که بترسم، پرایم. تاریکی در راه است،» پریمال سعی می کند با او استدلال کند. “از بین تمام تهدیدات گذشته و آینده شما، شما هرگز با چنین چیزی روبرو نشده اید.” Maximals از نظر فنی نوادگان Autobots – قهرمانان سریال – هستند و در حالی که تریلر هرگز به صراحت به آن اشاره نمی کند، تبادل دیالوگ این تصور را ایجاد می کند که آنها از آینده هستند.

تریلر Transformers: Rise of the Beasts منتشر شد. پارامونت پیکچرز یک تریلر برای ریبوت مورد انتظار منتشر کرده است که نوید یک تنه ضرب وشتم متالیک را بر اساس خط داستانی Beast Wars می دهد. این فیلم به کارگردانی استیون کپل جونیور (Creed II)، ماکسیمال‌ها و ترورکان‌های جانور مانند را با نبرد موجود روی زمین، بین Autobots و Decepticons آشنا می‌کند. این تریلر که در دهه 90 می‌گذرد، اولین نگاهی به Optimus Primal ران پرلمن، رهبر گوریل‌مانند ماکسیمال‌ها، که منادی اخبار بد است، ارائه می‌کند. Transformers: Rise of the Beasts قرار است در ژوئن سال آینده اکران شود.

Transformers: Rise of the Beasts قرار است در تاریخ 9 ژوئن 2023 اکران شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع