تست سلامت باتری لپ تاپ با 4 روش (و کی نیاز است؟

با این حال باتری برای همیشه دوام نمی آورد و در چند ساعت تخلیه می شود (در صورت استفاده مداوم از دستگاه) و به مرور زمان نیز قابلیت های شارژ باتری کاهش می یابد. تعیین می کند که چقدر از عمر باتری در طول زمان کاهش می یابد. به مدت زمانی اشاره می کند که باتری به تعویض نیاز پیدا خواهد کرد. بین 50 تا 70 متوسط و کمتر از آن یعنی باتری در وضعیت خوبی نیست و باید تعویض شود. 7- یک فایل گزارش HTML ساخته شده و در ویندوز ذخیره می مجله خبری novinraya شود. در ادامه مرورگر مورد نظر خود برای مشاهده فایل HTML را انتخاب کنید. 4- فایل HTML مرتبط به گزارش باتری را باز کرده و اطلاعات را در آن مشاهده کنید. می توانید کامپیوتر خود را طوری تنظیم کنید که زمان باقیمانده باتری را نشان دهد تا به طور دقیق بدانید که چه مدت دیگر می توانید از آن در زمان واقعی استفاده کنید.

در این صورت باید از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات برای برگرداندن فایل های مهم خود استفاده کنید. روی دکمه apply کلیک کنید، سپس لپ تاپ را ری استارت کنید. نکته قابل توجه برای نصب تاچ پد لپ تاپ دانستن سازنده آن است بزرگترین سازندگان Synaptics،ALPS،Elantech هستند. ۱- اقدام اول برای دانلود و نصب درایور تاچ پد لپ تاپ مشخص کردن سازنده آن است. 4. گزینه Leave touchpad on when a mouse is connected را فعال کنید تا در صورت استفاده از ماوس اکسترنال تاچ پد غیرفعال نشود. R را فشار داده و عبارت regedit را در کادر آن تایپ کنید، سپس روی OK کلیک کنید. حالا New و در ادامه DWORD (32-bit) Value را انتخاب کنید. S روی صفحه کلید کادر جستجوی ویندوز را باز کنید. از منو سمت چپ، گزینه Touchpad را انتخاب کنید. Power را در نوار آدرس کپی و جایگذاری کنید و سپس کلید Enter را فشار دهید. در این آموزش مراحل آن را به طور کامل توضیح می دهیم. بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن! ممکن است به دلیل وجود آلودگی مثل لکه چربی تاچ پد کار نکند. پنجره تنظیمات موس باز میشود از سربرگ TouchPad دکمه Enable را بزنید تا تاچ پد فعال شود.

اگر تمام راه حلهایی که گفته شد را امتحان کردید ولی همچنان تاچ پد مشکل دارد، به احتمال زیاد سیستم شما دچار مشکل سخت افزاری شده است و باید آن را به تعمیرکار ماهری بسپارید. سلامت باتری: به سلامت باتری طول عمر باتری نیز گفته می شود، یعنی وضعیت فعلی باتری. بررسی سلامت باتری ضروری و مهم است زیرا می توانید تشخیص دهید که آیا نیاز به شارژ باتری دارید یا باید یک باتری جدید را جایگزین کنید. ظرفیت باتری تعیین می کند که چه مدت می توانید از دستگاه خود پس از شارژ کامل استفاده کنید. را در کادر متنی آن وارد کرده و سپس روی OK کلیک کنید یا کلید Enter را بزنید. را در نوار آدرس کپی کنید، یک مرورگر وب را انتخاب کنید. 4- در پنجره User Account Control روی Yes کلیک کنید. 6- مدتی صبر کنید (حدود 1 دقیقه) تا در نهایت یک گزارش از انرژی باتری نمایش داده شود. آیا می خواهید سلامت باتری ویندوز 10 را بررسی کنید؟ آیا می دانید چگونه باتری لپ تاپ را تست کنید؟ برای به فهمیدن آن دو روش ساده زیر را دنبال کنید. با این حال عمر باتری با گذشت زمان کم می شود. عمر باتری: عمر باتری که به عنوان زمان باقی مانده باتری نیز شناخته می شود، به مدت زمانی اشاره می کند که دستگاه می تواند قبل از نیاز به شارژ مجدد کار کند.

این تعیین می کند که باتری شما با یک بار شارژ چقدر دوام می آورد. اگر درصد سلامت باتری شما را بیشتر از 70 درصد اعلام کند، باتری در وضعیت مناسبی ست. در صورتی که این گزینه غیرفعال بود ولی همچنان تاچ پد شما کار نمیکرد. روی تاچ پد بعضی از مدلهای لپ تاپ Dell چراغ LED کوچکی تعبیه شده است که در صورت روشن بودن این چراغ تاچ پد لپ تاپ غیرفعال است. برخی از کاربران می پرسند که چقدر از عمر باتری سیستم آنها باقی مانده است. باتری برای دستگاه های الکترونیکی مانند تلفن های همراه، کامیپوترها و لپ تاپ ها بسیار مهم است. باتری یک راه مهم برای تغذیه دستگاه های برقی مانند لپ تاپ و تلفن های همراه است. بیشتر افراد عمر باتری و سلامت باتری را اشتباه می گیرند و آنها را یکسان می دانند اما در واقع متفاوت از یکدیگر هستند. همچنی نمی توانید به صورت دستی به درایو C رفته و سپس در پوشه system32 قرارگرفته در پوشه Windows فایل گزارش HTML را پیدا کنید. برای اطلاع از وضعیت فعلی باتری باید سلامت آن را بررسی کنید. این نرم افزار دقیق ترین نرم افزار تست سلامت باتری لپتاپ است. برای این کار نرم افزار BATExpert را دانلود کنید (از اینجا یا هر سایت دیگری).