تصاحب ایلان ماسک: توییتر هند اعلام کرد که به عنوان بخشی از کاهش مشاغل جهانی شروع به اخراج کارکنان می کند

توییتر اخراج کارمندان خود را در هند به عنوان بخشی از یک کاهش شغل جهانی به دستور مالک جدید پلتفرم رسانه های اجتماعی، ایلان ماسک، آغاز کرده است تا به صرفه جویی در مقیاس دست یابد و خرید 44 میلیارد دلاری (نزدیک به 3,62,100 کرور) قابل اجرا باشد.

این شرکت به‌خاطر ایمنی کارکنان و همچنین سیستم‌های توییتر و داده‌های مشتریان به‌طور موقت تمام دفاتر را می‌بندد.

پیش از این نیز گزارش شده بود که کارمندان توییتر در ایمیلی از آغاز اخراج مطلع شدند. بر اساس این گزارش، در یک ایمیل داخلی توییتر آمده است: «ما می‌دانیم که این روی تعدادی از افرادی که کمک‌های ارزشمندی به توییتر کرده‌اند تأثیر می‌گذارد، اما متأسفانه این اقدام برای اطمینان از موفقیت شرکت در حرکت رو به جلو ضروری است».


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

پلتفرم رسانه‌های اجتماعی مستقر در ایالات متحده، پیش از این در ایمیلی داخلی به کارمندان، گفته بود: «در تلاش برای قرار دادن توییتر در مسیری سالم، روز جمعه روند دشوار کاهش نیروی کار جهانی خود را طی خواهیم کرد.» گفته شد که “همه یک ایمیل جداگانه دریافت خواهند کرد”.

منبع دیگری گفت که اخراج ها بر بخش قابل توجهی از تیم هند تاثیر گذاشته است.

ماسک ثروتمندترین تاجر جهان هفته گذشته فعالیت خود را در توییتر با اخراج پاراگ آگراوال مدیرعامل و همچنین مدیر مالی و برخی مدیران ارشد دیگر آغاز کرد.

توییتر هند به سوالات ایمیل پاسخ نداد.

در حالی که توییتر چندین بار با دولت به خاطر آزادی بیان برخورد کرد، این شرکت در ایمیل کارمندان را از گفتگو درباره اطلاعات محرمانه شرکت در رسانه های اجتماعی، مطبوعات یا جاهای دیگر منع کرد.

توییتر گفته بود: «اگر در دفتری هستید یا در راه هستید، لطفا به خانه بازگردید.

یکی از کارمندان هند در توییتر به شرط ناشناس ماندن به PTI گفت: “اخراج شروع شده است. برخی از همکاران من در این مورد ایمیلی دریافت کرده اند.”

جزئیات کامل کاهش مشاغل بلافاصله در دسترس نبود.

این امر با خروج مدیران ارشد همراه شد. ماسک اکنون تمرین گسترده ای را برای کوچک کردن نیروی کار جهانی این شرکت آغاز کرده است.