تصاویر ادعایی Vivo V25، V25e به صورت آنلاین مشاهده شد. تنظیم دوربین عقب سه گانه: گزارش

Vivo V25 Pro قرار است در تاریخ 17 آگوست ساعت 12 شب در هند عرضه شود. گزارش ذکر شده در بالا از انتشار نشان می دهد که Vivo V25 می تواند در کنار نسخه Pro خود در کشور عرضه شود. عرضه Vivo V25 هنوز توسط این شرکت تایید نشده است.

بر اساس این گزارش، Vivo V25e می‌تواند دارای رنگ‌های مشکی و نارنجی باشد. هر دو گوشی ممکن است ویژگی های طراحی بیرونی مشابهی داشته باشند. تصاویر ادعا شده حاکی از آن است که این گوشی‌ها می‌توانند دارای دوربین سه‌گانه پشتی و فلاش LED باشند. ماژول های دوربین بیرون زده از پنل پشتی دیده می شوند. AI Cam نیز روی ماژول دوربین نوشته شده است. تصاویر به بیرون درز کرده، پنل جلویی گوشی ها را نشان نمی دهد.

طبق گزارش اخیر، Vivo V25 و V25 Pro به ترتیب با شماره مدل V2202 و V2158 در پایگاه داده کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) مشاهده شده اند. گفته می شود گوشی V25 دارای یک دوربین پشتی اصلی 50 مگاپیکسلی است. در گذشته، Vivo V25e نیز با شماره مدل V2201 در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Tipster Paras Guglani (@passionategeekz)، با همکاری 91Mobiles، تصاویر ادعایی Vivo V25 و V25e را به اشتراک گذاشته است. بر اساس این گزارش، Vivo V25 می تواند در رنگ های Diamond Black و Sunrise Gold به بازار عرضه شود. این گزارش اضافه کرد که گزینه رنگی Sunrise Gold این گوشی می تواند دارای پنل پشتی با تغییر رنگ باشد.

بر اساس گزارشی، تصاویر ادعایی Vivo V25 و V25e به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. این تصاویر نشان می دهد که این دو گوشی هوشمند می توانند طراحی مشابهی داشته باشند. این گزارش اضافه کرد که این دو گوشی می توانند هر کدام در دو گزینه رنگی عرضه شوند. یکی از گزینه های رنگی Vivo V25 ظاهراً دارای پنل پشتی با تغییر رنگ است. گفته می‌شود این گوشی‌های هوشمند از یک دوربین سه‌گانه پشتی بهره می‌برند. بر اساس این گزارش، Vivo V25 در هند در کنار Vivo V25 Pro که قرار است در تاریخ 17 آگوست ساعت 12 بعد از ظهر عرضه شود، عرضه خواهد شد.